• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97071810141
  • خبرنگار : 30054

چگونه سئو به افزایش فروش کمک می‌کند؟

چگونه سئو به افزایش فروش کمک می‌کند؟

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) واژه پرمعنایی است که این روزها علاقه‌مندان زیادی را گرد خود جمع کرده است. ولی واقعا این واژه جادویی چه معنایی دارد؟ برای بسیاری از صاحبان مشاغل این واژه به‌مانند مقوله‌ای بسیار پررمزوراز و پیچیده مانند بازار سهام یا یک معادله پیچیده ریاضی است.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

احتمالا تعریفی که بارها برای این واژه ارائه شده است و همه ما آن را شنیده‌ایم این است که "سئو به‌معنی بهینه‌سازی محتوای سایت به‌منظور ایندکس شدن بهتر و سریع‌تر توسط الگوریتم‌ها و ربات‌های گوگل است". براساس این تعریف با استفاده از واژه‌ها و عبارات (واژه‌ها یا عبارات بلند کلیدی) آنچه در وبسایت وجود دارد، اعم از محصولاتی که برای فروش گذاشته‌اید یا راه‌حل‌هایی که برای مشکلات مشتریانتان اندیشیده‌اید را به موتورهای جستجو معرفی می‌کنید.

چگونگی عملکرد همه این فرایندها در گرو متنی است که مشتری بالقوه شما در گوگل به‌دنبال آن جستجو می‌کند. این جستجو می‌تواند نام یکی از محصولات یا خدمات شما باشد یا مشکلی که چاره حل آن در دست کمپانی شماست. برای آن که این مشتری هنگام جستجوی این عبارت کلیدی به سایت شما هدایت شود، باید این عبارات کلیدی را در متون خود وارد کرده باشید.

در این صورت گوگل به‌کمک هوش مصنوعی خود قادر خواهد بود تطابق موجود بین واژه‌هایی که کاربر جستجو کرده و اطلاعات موجود در وبسایت شما را شناسایی کند و لینک وبسایت شما را در لیست جستجوهای کاربر قرار دهد. البته این موضوع نیازمند ملاحظات فنی نسبتا پیچیده‌تری است که از حوصله این مطلب خارج است.

شرط استفاده موفق از عبارات کلیدی انتخاب واژه‌های کلیدی درست است، در غیر این صورت به‌صراحت می‌توان گفت که کمپانی به فرایند سئو هیچ توجهی نکرده است و اگر به سئو توجه نکنید مشتریان بالقوه شما چطور می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند؟ چطور می‌توانید گوگل را وادار به نمایش وبسایت کمپانی خود در نتایج جستجوهای مشتریان بالقوه خود کنید؟ به صراحت می‌توان گفت که نمی‌توانید.

می‌توانید از انجام همه این کارها سر باز زنید و از فرایند سئو چشم‌پوشی کنید، می‌توانید وبسایت خود را به راه بیندازید و محصولات  خدمات خود را در آن معرفی کنید؛ ولی بدانید تا وقتی که در دید موتورهای جستجو نباشید از دید مشتریان خود نیز مخفی خواهید بود.

اگر شما به دنبال یافتن راهی هستید تا در مدت زمان کوتاهی به قله‌های گوگل برسید، می‌توانید از خدمات اداره بازرگانی ایسنا بهره ببرید.

اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در زمینه‌های سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها و برندهای ایرانی مشاوره و خدمات تضمینی ارایه دهد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۳۱ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha