• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۷ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: آسیا،خاورمیانه
  • کد خبر: 97072514463
  • خبرنگار : 71457

روزنامه سعودی برکناری کنسول عربستان در استانبول را رد کرد

image.png

روزنامه سعودی سبق با انتشار بیانیه‌ای به خبر منتشر شده توسط خبرگزاری انگلیسی رویترز پیرامون برکناری کنسول عربستان در استانبول از منصبش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه در سایت خود نوشت که خبرگزاری رویترز "دچار اشتباه حرفه‌ای و اخلاقی شده است و این خبرگزاری مشهور در دام گمراه‌سازی افتاده و خبری جعلی را به سبق نسبت داده است".

این روزنامه در بیانیه خود اعلام کرد که به خوانندگان خود تاکید می‌کند که اخبار خود را از منابع موثق می‌گیرد و این روزنامه هیچ ارتباطی با خبر منتشر شده ندارد.

روزنامه سبق تاکید کرد که پایگاه رسمی آن sabq.org و صفحه‌هایش در پایگاه‌های اجتماعی تنها دو منبع برای اطلاع از اخبار این روزنامه هستند.

این روزنامه تاکید کرد که این خبر در یک سایتی با نام "سبق" که طراحی آن مشابه با سایت خبری روزنامه "سبق" است، انتشار یافته بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.