• شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 97072815191
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

آغاز طرح ترافیکی "اربعین" در محورهای کرمانشاه

آغاز طرح ترافیکی "اربعین" در محورهای کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح ترافیکی اربعین از امروز (28 مهر) در سطح راه های استان خبر داد.

سرهنگ مراد حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش تردد زوار اربعین در محورهای استان گفت: کرمانشاه مسیر اصلی تردد زوار اربعین به سمت مرز مهران است و همین امر موجب شده ترافیک سنگینی را درمحورهای استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به افزایش لحظه به لحظه ترافیک در محورهای استان گفت: درحال حاضر حجم ترافیک در محورهای استان به پنج تا شش برابر روزهای عادی سال رسیده و پیش بینی می شود در روزهای نزدیک به اربعین- از دوم تا هشتم آبان- این میزان ترافیک به بیش از 15 برابر افزایش یابد.

حیدری با اشاره به شروع طرح ترافیکی اربعین از امروز(شنبه) در محورهای استان گفت: این طرح تا 14 آبان و پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور 110 تیم محسوس و نامحسوس در این طرح خبر داد و افزود: عمده نیروها در مسیرهای اصلی تردد زوار مستقر هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: علاوه بر گشت های پلیس راه، 32 دوربین ثبت تخلف نیز تخلفات رانندگان را ثبت و گزارش می‌کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه برای آماده سازی محورهای استان جهت تردد زوار خبرداد و افزود: درحال حاضر نقاط حادثه خیز شناسایی و با اقدامات کوتاه مدت رفع مشکل شده است.

وی با اشاره به شلوغی محورهای استان از رانندگان خواست بیش از پیش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند و یادآور شد: سال گذشته عمده تصادفات در ایام اربعین از نوع واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود، برای همین از رانندگان می‌خواهیم از رانندگی در حین خواب آلودگی به طور جد خودداری کنند.

حیدری افزود: عمده زوار بعد از بازگشت و رسیدن به مرز خسته هستند و برای همین توصیه می شود قبل از رانندگی حتما استراحت و خواب کافی در مرز داشته و سپس به سمت شهرهای خود حرکت کنند.

حیدری تاکید کرد: همچنین از زوار می خواهیم در موکب های بین راه توقف کرده و از رانندگی بدون وقفه خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha