• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97080100213
  • خبرنگار : 71620

کبیری: مجلس در مورد نظارت نمره قابل قبولی ندارد

کبیری: مجلس در مورد نظارت نمره قابل قبولی ندارد

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: چه‌طور می‌شود که طرح شفافیت آرای نمایندگان با امضای بالای ۲۰۰ نفر از نمایندگان وارد صحن می‌شود اما ناباورانه حتی یک فوریت آن نیز رای نمی‌آورد؟

به گزارش ایسنا، سید تقی کبیری، عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض سلام و ارادات به زائران اربعین حسینی خطاب به نمایندگان گفت: متاسفانه امروز مجلس که باید طبق فرمان امام خمینی (ره) در راس امور باشد، به دلیل پرداختن به مسائل غیرضروری و حاشیه‌ای در قالب قانون‌گذاری مطالبات جدی مردم را که اقتصاد، معیشت و زندگی روزمره است کمتر مورد توجه قرار می‌دهد.

وی در مورد بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد نظارت باید بگویم مجلس نمره قابل قبولی ندارد، چرا که مگر می‌شود با این اختیار نظارت ما شاهد تخلفات مختلف و فساد مالی باشیم؟ البته در مورد شفافیت نیز عملکرد مجلس شورای اسلامی ضعیف بود.

کبیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان چند روز پیش گفتند که به غیر از مسائل نظامی و امنیتی و اموری که با دشمن مقابله دارد هیچ رازی با مردم نباید وجود داشته باشد. سوال من این است که چه‌طور می‌شود طرح شفافیت آرای نمایندگان که با امضای بالای ۲۰۰ نفر از نمایندگان وارد صحن می‌شود اما ناباورانه حتی یک فوریت آن نیز رای نمی‌آورد؟.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس از رییس جمهور خواست که مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد و افزود: ای کاش طبق بیان خودتان وضعیت اقتصادی و به ویژه ارزی را به همان یکسال گذشته بر می‌گرداندید.

نماینده خوی و چایپاره خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: از شما درخواست می‌کنم که مطالبه آموزش دهندگان نهضت را جدی گرفته و اقدام سریع و قاطع انجام دهید. همچنین نسبت به مطالبات و معیشت فرهنگیان اهتمام جدی داشته باشید.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha