• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۷ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 97080100640
  • خبرنگار : 71539

ویدئو / توضیحات صریح دایی و زیباکلام درباره حواشی کرمانشاه

ویدئو / توضیحات صریح دایی و زیباکلام درباره حواشی کرمانشاه

ساعاتی بعد از وقوع زلزله کرمانشاه که کانون آن شهر ازگله بود، برخی از چهره‌های شاخص ورزشی، سینمایی و اجتماعی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شماره حساب اعلام کردند که با استقبال مردم نیز روبرو شد. علی دایی، صادق زیباکلام، نیکی کریمی و نرگس کلباسی از جمله این افراد بودند که حساب آنها در اردیبهشت‌ ماه مسدود شد، باوجود این دوباره اوایل مهرماه امسال اعلام شد که صادق زیباکلام و علی دایی به دادسرا احضار شده و حسابشان دوباره مسدود شده‌است. آنها می‌گویند قوه قضائیه توضیح خاصی به آنها نداده و روند کارهای آنها را مختل کرده‌است.

ویدئوی مربوط به توضیحات صادق زیباکلام:

.

تصویربردار و تدوینگر: اسماعیل گلرخ، امید ابراهیمی / خبرنگار: سارا سبزی، مهدی روزخوش

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۰۷:۳۷

شاید اقای دایی واقعا در حال ساخت و کمک کردن به زلزله زدگان باشد اما زیباکلام را شک دارم به فکر مردم باشد

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۷ ۱۹:۴۹

دایی که با زور بازو خود به اینجایید دزد نیست آقای درد

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۰۸:۰۹

مشکل اینه که میگن پولارو بدید ما بخوریمش یا بریزیم تو حسابمون سودشو بگیریم!

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۱۲:۲۹

اقای زیبا کلام از بالا به مردم نگاه نکنید.... نه شما عقل کل هستی و نه مردم جاهل مطلق هستند.... یک حساب و کتاب و بررسی ساده نشون میده که ادمی که تو سرما درحال یخ زدن است بیشتر به سرپناه نیاز داره یا کتابخانه و مزرعه خورشیدی؟؟ اتفاقا اینجا کار شما و هر کس پول جمع کرده باید رفع نیاز فوری مردم باشه و طرح هایی که شما مدعی اجراست هستی کار دولته که البته اونم باید بعد از ساحت سرپناه و رفع نیازهای فوری و ضروری مردم انجام بشه.... دکتر جان کاری کردی که اگه دفعه دیگه تو کشور اتفاقی بیوفته مردم به هیچ کس اعتماد نکنن

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۱۲:۳۴

بحث پول که باشه رگ غیرت مسئولین بیرون میزنه اگه دایی یه چیزی هم جلوی دوستان پرت میکرد و کمیسیون اونا رو میداد کسی شاکی نبود . اما خدارو شکر که دایی اهل این زدوبندا نیست دمت گرم آقای دایی

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۱۳:۳۲

عالی عالی

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۲۱:۴۳

علی آقا کارش درسته خدا رو شکر نیاز به این پول نداره

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۱۴:۲۳

درود بر علی دایی!

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۲ ۱۴:۲۸

این افراد تخلفی کرده اند که تخلفشان باید در قوه قضاییه بررسی شود و خبرگزاری نمی تواند و صلاحیت ندارد که نقش قوه قضاییه را داشته باشد.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۳ ۰۴:۰۹

مشکله مملکته همین کارهای غیر منطقی قوه قضایه هست. من شهروند دوست دارم که قوه قضایه, آستانه قدس رضوی, استان شاه عبدل عظیم و ارگانهای بزرگه دیگه هم حساب و کتابهون رو ماهانه بزارند تو سایتشون بزارن مثله کشورهای کافر!. امدن رفتند دنباله این رقم های کوچک که مردم رو حواسشون رو پرت کنند؟

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۳ ۰۶:۴۳

ادمهاییکه از روی صداقت اینکار را ا نجام دادند ومردم به آنها اعتماد داشته و دارند معلوم شد منافع یک عده به خطر افتاد با این رویه در دفعات بعدی اعتماد مردم از دستگاه‌های دیگر سلب میشود

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۳ ۰۹:۴۳

درود به آقایان دایی و زیباکلام

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۳ ۰۹:۴۵

اگه این کار ایراد داشته پس چرا قوه قضائیه و پلیس همون پارسال اقدامی نکردن؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۳ ۰۹:۴۵

دستت درد نکنه ایسنا

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۳ ۱۲:۰۷

بعضیا حسادت دارن که چرا مردم به علی دایی و نیکی و نوید محمدزاده و زیباکلام اعتماد دارند ولی به هلال احمر و ستاد بحران مملکت نه. از همه بدتر بعضیا از حرص سوختند که چرا علی دایی و زیباکلام حق کمیسیون چنین پولهایی رو ندادن! همین و بس.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۶ ۲۰:۲۴

شمایی که در مورد دایی میگی شاید . علی دایی قهرمان ملی واقعیه و توی تمام مناسبات این چنینی خودشو ثابت کرده. در مورد آقای زیباکلام هم اطلاعاتی ندارم

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۴:۰۲

خدا به داد خسارت دیدگان زلزله بعدی برسه چون دیگه همین 4 نفری هم که برای کمک جمع کردن پا پیش گذاشتن دیگه حاضرنیستن کاری بکنند.