• یکشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97080603051
  • خبرنگار : 71518

خلیل‌زاده: مسئولان سایپا هرچه گفته‌اند به خانواده‌ خودشان گفته‌اند/ آزارم به مورچه هم نمی‌رسد

خلیل‌زاده: مسئولان سایپا هرچه گفته‌اند به خانواده‌ خودشان گفته‌اند/ آزارم به مورچه هم نمی‌رسد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید امیدوارم تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شود.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین روز یکشنبه پرسپولیس اظهار کرد: بازی سخت و حساسی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

او درباره ساعت برگزاری بازی و این‌که آیا مشکلی از این بابت برای تیم به وجود خواهد آمد یا خیر گفت: تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد نباید مساله‌ای برایش مهم باشد. برف و باران و ساعت بازی نباید اهمیتی داشته باشد. ما با تمام توان‌مان به این بازی می‌رویم تا نتیجه بگیریم.

وی درباره اتفاقاتی که در بازی با سایپا رخ داده هم گفت: این گونه مسائل طبیعی است و در فوتبال رخ می‌دهد. نمی‌خواهم زیاد درباره این مساله صحبت کنم. بازیکنان پرسپولیس یک درصد هم مقصر نبودند. سابقه بازیکن حریف مشخص است. من هم نمی‌خواهم درباره حاشیه‌های صحبت کنم و فعلا روی فینال تمرکز کرده‌ایم. امیدوارم که برویم و نتیجه خیلی خوبی در ژاپن بگیریم و در بازی برگشت با حمایت هواداران‌مان نتیجه خوبی کسب کنیم.

خلیل‌زاده تصریح کرد: مسیر سخت و طولانی را از آغاز لیگ قهرمانان آسیا طی کرده‌ایم. امیدوارم این بازی سخت و حساس را پیش رویمان است، ببریم و قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا الان نگاه ملی به پرسپولیس وجود دارد یا خیر گفت: درباره این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم و اطلاعی ندارم. ما هنوز تیم حریف را آنالیز نکرده‌ایم و فکر می‌کنم باید در جلسه فنی که در دبی برگزار می‌شود حریف را آنالیز کنیم. ما چند بازیکن مصدوم برای بازی با کاشیما داریم و بعضی از بازیکنان با  مصدومیت بازی می‌کنند. امیدوارم این نیم فصل را خدا به خیر کند. البته من در این بازی قول گلزنی نمی‌دهم اما تلاش می‌کنیم گل نخوریم. امیدوارم برای این بازی همه مردم ایران برایمان دعا کنند و یکدل شویم و کاری کنیم که پس از سال‌ها که تیمی از ایران قهرمان آسیا نشده پرسپولیس بتواند قهرمان شود.

وی درباره اینکه مسئولان سایپا گفته‌اند بی‌ادب‌تر از شجاع خلیل‌زاده ندیده‌اند گفت: هر چیزی درباره من گفته‌اند به خانواده خودشان  گفته‌اند. همه بازیکنان تیم من را می‌شناسم و اگر کسی با من کاری نداشته باشد، آزارم به یک مورچه هم نمی‌رسد. من شوخ‌طبع‌ترین بازیکن تیم هستم اما کاری هم به کسی ندارم. کسی که بی‌احترامی کند بی‌احترامی می‌بیند. درست صحبت کنند و درست هم بشنوند. مدیرعامل سایپا و مربی سایپا صحبت‌هایی کردند که من نمی‌خواهم جواب‌شان را بدهم. شما وقتی از چیزی اطلاع ندارید اظهار نظر نکنید بهتر است. خدا بالاسرمان است و می‌داند چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha