• پنجشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۷ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97081004955
  • خبرنگار : 71536

خسرو حیدری: بازیکنان باید در حد و اندازه استقلال باشند/ نمی‌دانم چرا به سایپا باختیم

خسرو حیدری: بازیکنان باید در حد و اندازه استقلال باشند/ نمی‌دانم چرا به سایپا باختیم

مدافع باتجربه استقلال با رد شایعه اختلاف میان بازیکنان داخلی و خارجی گفت که بازیکنان این تیم باید در حد و اندازه استقلال باشند.

به گزارش ایسنا، خسرو حیدری بعد از حذف استقلال در جام حذفی درباره طولانی شدن مصدومیتش گفت: مرکزی که از پای من ام آر آی گرفته بود به درستی مصدومیتم را تشخیص نداد و به خاطر همین من زودتر از موعد تمرین‌هایم را شروع کردم و در نتیجه مشکل پایم بیشتر شد ولی در حال مداوا هستیم تا زودتر به تیم اضافه شوم.

او در واکنش به این‌که گفته می‌شود او سال آخر فوتبالش را در استقلال سپری می‌کند، خاطرنشان کرد: فکر کنم این روزها هر مطلبی را بیان می‌کنند اما مصدومیت‌های که برای عضله پیش می‌آید، طول درمان دارد. اگر آن مرکز ام آر آی اشتباه تشخیص نداده بود، این طور نمی‌شد. با این حال من مصاحبه نمی‌کنم و نمی‌گویم اشتباه رخ داده است. من زودتر شروع کردم که زودتر به تیم ملحق شوم اما وضعیت بدتر شد.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چه عاملی موجب ناکامی استقلال در نیم فصل نخست فصول اخیر شده است، گفت: مطمئنا یک عامل مشخص وجود ندارد. خیلی از عوامل وجود دارد که موجب خوب نبودن تیم می‌شود. ما مصدومیت‌هایی داریم که کار را سخت می‌کند. پژمان منتظری و علی کریمی مصدوم شدند و وریا غفوری محروم است. در بازی رفت باید با اختلاف سایپا را می‌بردیم امروز هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستیم تیم ۱۰ نفره را ببریم. یک سری بازیکنان هم جوان هستند و تازه به استقلال آمدند. هواداران هم باید به پای این بازیکنان بایستند.

اوخاطرنشان کرد: عوامل متعددی وجود دارد از جمله حمایت نشدن از طرف وزارت ورزش که منجر به ناکامی تیم ما شده است.

مدافع باتجربه استقلال در واکنش به اینکه آیا بازیکنان داخلی با بازیکنان خارجی مشکلی دارند، تاکید کرد: هیچ کسی با بازیکن دیگری مشکل ندارد. اما بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید در حد و اندازه استقلال باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha