• یکشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97081306312
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی قوه قضاییه:

ملت ایران باید با تحمل سختی‌ها دشمنان را ناامید کند

ملت ایران باید با تحمل سختی‌ها دشمنان را ناامید کند

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه ما در جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و هر جنگی رنج‌ها و سختی‌هایی دارد، گفت: ملت ایران باید با تحمل سختی‌ها و امید به آینده روشن انقلاب، دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام صادقی در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرکرد، با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: راهپیمایی اربعین از حرکت‌هایی است که استکبار جهانی را به لرزه درآورده و دشمنان هرگز نتوانسته‌اند ندای حق را در جهان خاموش کنند.


وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: این حضور نشان می‌دهد که ما فرزندان قرآن هستیم و از قرآن، ستیز با دشمنان را آموخته‌ایم.


صادقی با بیان اینکه ملت ایران در ۴۰ سال بعد از انقلاب و در سال‌های قبل از انقلاب با اطمینان به نصرت الهی استقامت کردند و به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: مردم مقاوم ایران در این سال‌ها سختی‌های بسیاری را کشیده‌اند اما آب‌دیده شده و پیش رفته‌اند.


وی با تأکید بر اینکه دشمنان و استکبار جهانی همواره در تلاش بوده تا راه را بر ملت ایران سد کنند، عنوان کرد: ملت مسلمان ایران به دلیل اتکای به خداوند وارد یک عرصه خدایی شدند و ابرقدرت‌های دنیا نیز در برابر این ملت خوار و ذلیل هستند.


معاون فرهنگی قوه قضاییه با طرح این سوال که چرا ما با آمریکا دشمن هستیم و با آن دوستی نداریم؟ خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم خواهیم دید که آمریکا همواره به دنبال سوءاستفاده از مردم و منابع کشور به نفع خود بوده و در این راستا همه ترفندها را به کار برده است.

صادقی تصریح کرد: آمریکا در سال‌های قبل از انقلاب توسط رژیم پهلوی انواع کودتاها، هتک حرمت‌ها و غارت‌ها را در کشور انجام داد به گونه‌ای که تمام مسئولان کشور را سران آمریکایی تعیین می‌کردند و با وجود منابع بی‌شمار در کشور، مردم ایران همواره در فقر به سر می‌بردند.


وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سلطه آمریکا از کشور برداشته شد و این خشم آنان را در پی داشت، ادامه داد: آن‌ها با تحریم‌ها و فتنه‌های متعدد در این چهل سال به دنبال فروپاشی انقلاب و تسلط بر کشور بودند که هرگز به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.


معاون فرهنگی قوه قضاییه با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی، علمی، سازندگی و فرهنگی داشته است، اظهار کرد: امروز ایران صاحب پیچیده‌ترین صنایع نظامی و غیرنظامی است که ترس را بر بدن دشمنان انداخته و آنان را ناامید کرده است.


صادقی عنوان کرد: آمریکا یک ذات استکباری دارد که امروز نمونه‌های بارز آن را در رفتار رئیس جمهورش می‌بیند و هر جا به نفع او باشد امضا می‌کند و اگر نفعی ندید پاره می‌کند و آنچه بر رفتار آمریکا حاکم است قانون جنگل است.


وی با بیان اینکه ما در جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و هر جنگی رنج‌ها و سختی‌هایی دارد، اظهار کرد: ملت ایران باید با تحمل سختی‌ها و امید به آینده روشن انقلاب دشمنان را ناامید کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۳ ۱۴:۲۲

سلام. آیا تحمل سختی فقط برای ملت است؟ برای شما مسئولان چطور؟ شما و خانواده محترم چقدر در این سختی مشارکت دارید؟ حقوق ماهانه شما چقدر است، با توجه جایگاه اداری که دارید؟چه امکانات دولتی در اختیار شما مسئولان و مقامات است؟ چند درصد مسئولان کشور در جنوب پایتخت ساکن هستند؟ خانه های اشرافی و لاکچری متعلق به چه قشری از جامعه است؟ ما ملت ایران چه بخواهیم چه نخواهیم ناچار به تحمل سختی ها هستیم. شما که حق انتخاب بین این دو را دارید بفرمائید از این پس چطوری زندگی خواهید کرد؟ سانسورچی غیرت داشته باش، مسلمان باش و سانسور نکن

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۳ ۱۵:۳۹

چقدر؟ فردا هم آینده است، صد سال دیگر هم آینده است

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۰۰:۲۹

چرا مردم؟؟؟ پس شما و بچه هاتون چی؟ چرا شما تو رفاه و آسایش بدون دل نگرانی بمونید ولی مردم باید!!!!!!!!!!!!!!!!!