• سه‌شنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 97081507352
  • منبع : مطبوعات

واکنش عباس عبدی به توییت عجیب احمدی‌نژاد

image.png

صبح دیروز در فضای مجازی با یک توئیت خاص آغاز شد. توئیت محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت های نهم و دهم و تبریکش به تیم بیس بال ردساکس امریکا! این اتفاق آنقدر عجیب بود که چند دقیقه پس از ارسال این توئیت تعجب و خنده و خشم مجازی‌ها را همراه داشت.

به گزارش ایسنا، ایران در ادامه نوشت: احمدی‌نژاد در توئیتش به زبان انگلیسی نوشت:«تبریک به تیم ردساکس و شهر بوستون برای قهرمانی در لیگ جهانی 2018.» دو عکس از بازیکنان رد ساکس که جام را گرفته بودند و شادی می‌کردند هم ضمیمه توئیت شده بود.

از طرفی به گزارش عصر ایران عباس عبدی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

در خبرها آمده بود که احمدی نژاد قهرمانی یک تیم امریکایی در ورزش بیس بال و ناشناخته برای ما به نام تیم ردساکس! در لیگ ۲۰۱۸ امریکا را تبریک گفت. به نظرم اگر همه حامیان گذشته و حال او، بویژه آنان که از غیب هم در تایید این پدیده هزاره سوم کُد آوردند از شنیدن این خبر قالب تهی کنند و اگر هم نمردند و با قرص برنج یا شیوه دیگری خودکشی کنند آنان را نباید سرزنش کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۱:۱۲

اولین کسی که احمدی نژاد را بلند کرد کی بود؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۱:۱۸

کاش ببرنش بکننش فرماندار همون ایالت

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۱:۵۴

اتفاقا احمدی‌نژاد این بار خیلی هم رندی کرده و با گذاشتن یک توئیت بی ربط و تعجب برانگیز توجه همه را جلب کرده و خبرش گسترده رسانه‌ای و منتشر شده و او به شیوه خودش یکبار دیگر در رآس خبرها قرار گرفته

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۳:۰۲

با مجید موافقم...شما چرا مقهور این ادم جلب میشید..این دقیقا بازیش با افکار عمومی و رسانه‌هاب رای روی انتن موندنه ...یعنی واقعا متوجه نمیشید ...بزرگترین تنبیه برای این ادم فراموش شدنشه..هیچی برای دردناک تر این این نیست

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۲:۲۳

در دوران یکه‌تازی تبادل اطلاعات، بی‌واسطه رسانه‌های رسمی و اغلب یک‌جانبه! و با کمک فضای مجازی؛ و ارزش شدن تعداد کمی و عددی لایک‌ها و فالوئر‌ها و یا بازدیدکننده پستهای ارائه شده، طبعا جنجال کننده‌ها و عوام‌گرایان نانشان توی روغن است! فقط احمدی‌نژاد نیست که از این بساط سود سرشار میبرد نگاهی کنید به این قبیل از سیاستمداران جنجالی و پوپولیست و ببینید چه پیروزیهای مفت و شگفت انگیزی به دست اورده اند از ترامپ آمریکایی تا افراطی های برزیلی و فرانسوی و جمهوری چک و و کره جنوبی و .... خودمانیم که فعلا فضای مجازی بیشتر به نفع عوامان جامعه بوده تا در خدمت نخبگان

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۳:۰۳

محمود بایددیده شود درهرحال حتی به شکل طنز . انقدرخندیدم که خستگی ازتنم رفت .

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۴:۳۵

عبدی به گذشته اش نگاه کند و بعد اظهار نظر کند عبدی اوایل انقلاب چیکار می کرد و .........

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۵:۵۴

خود شما هم کم پدیده ایی نیستید اقای عبدی. شاید اگر من جای شما بودم و در بوجود آمدن مشکلات این کشور چنین نقش غیر قابل انکاری داشتم با قرص برنج که هیچ رگ گردنم را میزدم. فعلا که خیلیها روی احمدی نژاد را سفید کردند.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۲۲:۰۰

ملاک حال افراد است دوست عزیز

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۷:۲۶

هههه دمش گرم خوب بلده بازی کنه. توی این فضا سازیای بی خودی که راه انداختن. جای ان پارازیتا خالیه واقعا

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۸:۲۸

احمدی نژاد فقط در پی جلب توجهه. اگر یه روزی این جلب توجه جز با کشف... ممکن نباشه به احتمال زیاد اون کار رو هم خواهد کرد.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۲۲:۳۸

احمدی نژاد رییس جمهور آینده مرد بزرگ ماندگار در تاریخ

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۶ ۰۵:۴۲

بابا چیکارش دارید بنده خدارو داره به تیم مورد علاقش تبریک میگه خوب. حالا تیم مورد علاقه این یکیرم اگه عمری باشه میبینیم

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۶ ۰۶:۳۹

اقای عبدی٫ شما و امسال شما باعث ذلت این ملت شدند. احمدی نژاد رو همه می شناسن٬ اما شما فکر نمی کنید که موقع عذراقای عخواهی از این ملت رنج دیده رسیده؟

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۶ ۱۳:۱۱

بله.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۶ ۱۴:۵۸

مشکل ما احمدی نژاد یا کس دیگه نیست. مشکل اینه که مردم برای شفاف سازی کشور هزینه نمی دهند و مدیران اصلا معلوم نیست چه عملکردی در این کشور دارند. خوب یا بد بودن احمدی نژاد برای کشور هر دو حرف گزافه ست. خوب و بد بودن را باید آمار عملکرد و خدمت به کشور مشخص کنه.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۶ ۱۹:۵۶

دورد بر آقای احمدی نژاد مرد اتمی ایران اسلامی

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۶ ۲۳:۲۶

با سلام، جدا از خبر مربوط به توئیت آقای احمدی نژاد. این کاریکاتور کریه المنظری که از ایشون کشیدید، عمق و شدت کینه و تنفر خودتون رو از ایشون به نمایش گذاشتید. به نظر من شما ناخواسته با این کاریکاتور چهره بسیار زشت و تنفرآمیز خودتون رو دارید به ملت نشون میدید. شما که اسم اصلاح طلب رو رو خودتون گذاشتید و از این گذر دارید بار دنیا تون رو میبندید و آخرتتون رو به باد میدید. بهتره که اصلاح رو از خودتون شروع کنید و بعد بفکر اصلاح جامعه سیستم دولتی و حکومتی باشید. تا کنون چیزی که از خودتون به جامعه ارائه دادید، عدم پایبندی به اخلاقیات، عدم تقوا، انگیزه بسیار بالاجهت ایجاد نفاق در جامعه، حس طلبکار بودن از ملت، غرب زدگی و حس حقارت در برابر غرب و خیلی مسائل دیگه. خلاصه اینکه آقایون اصلاح طلب شما خودتون سالها زمان لازم دارید که خودتون رو اصلاح کرده و به یک انسان معتدل و معمولی تبدیل بشید. پس بهتره که اول بفکر خودتون باشید بعد بفکر جامعه. شما خودتون مستحق تر به اصلاح هستید تا جامعه.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۷ ۱۰:۰۸

شاید رمزی رد و بدل کرده. خدا میداند.