• شنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۷ / ۰۵:۴۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97081507659
  • خبرنگار : 71580

فعلا سرمربی جوانان والیبال هستم

عطایی: هر هفته بازی با تیمی که استراحت داشته، سخت است

عطایی: هر هفته بازی با تیمی که استراحت داشته، سخت است

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: متاسفانه در هر هفته باید با تیمی بازی کنیم که در هفته قبلش با قرعه استراحت روبرو شده است و این مسئله کار ما را سخت تر می کند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست ناباورانه اخیر تیمش برابر تیم انتهای جدولی عقاب نهاجا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما عقاب بسیار بهتر از ما بازی کرد. در کل بازی بسیار پایاپای و نزدیکی بود، هرچند از عملکرد بازیکنانم اصلا راضی نیستم.

او درباره دلایل باخت کاله برابر عقاب گفت: در کار تهاجمی بسیار ضعیف عمل کردیم و در حملات اول نمایش خوبی نداشتیم و در مقابل حریف نیز از این فرصت استفاده کرد و با بهره گیری مناسب از توپ‌های برگشتی توانست بر ما چیره شود.

عطایی در خصوص شرایط سالن نیروی هوایی که بازی‌های عقاب نهاجا در آن برگزار می شود، گفت: به نظرم سالن نیروی هوایی بسیار خوب است و از نظر کیفی در حد سالن آکادمی المپیک است. هر چند نوع کفپوش آن چوب نیست اما مشکلی برای بازی کردن در آن وجود ندارد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در خصوص قرعه این تیم در دوره مقدماتی لیگ برتر والیبال و همچنین هدف گذاری این باشگاه در فصل جاری اظهار کرد: متاسفانه در هر هفته باید با تیمی بازی کنیم که در هفته قبلش با قرعه استراحت روبرو شده است و این مسئله کار ما را سخت تر می کند چراکه رقیبمان با توان بیشتری برابر ما ظاهر می شود. متاسفانه این از ضعف های برگزاری لیگ با تعداد تیم‌های فرد است. درباره هدف گذاری باشگاه نیز باید بگویم که هدف اصلی ما صعود به مرحله پلی آف است و در حال حاضر برنامه ای برای حضور در بین چهار تیم پایانی نداریم زیرا در این فصل بودجه باشگاه بسیار کم بود و باید متناسب با بودجه انتظار داشته باشیم.

بهروز عطایی در پایان درباره مدت زمان قراردادش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان گفت: هنوز با تیم ملی جوانان قرارداد دارم و تا پایان رقابت های قهرمانی جهان سرمربی تیم ملی جوانان هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha