• سه‌شنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97082210493
  • خبرنگار : 71617

ربیعی: برای صعود به لیگ‌برتر برنامه‌ریزی می‌کنیم/ پیروزی‌مان را به بازیکن مصدومم تقدیم می‌کنم

ربیعی: برای صعود به لیگ‌برتر برنامه‌ریزی می‌کنیم/ پیروزی‌مان را به بازیکن مصدومم تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم آلومینوم اراک پیروزی تیمش برابر کارون اروند را به بازیکن مصدومش تقدیم کرد.

محمد ربیعی، سرمربی تیم آلومینیوم  اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی دو بر یک تیمش برابر کارون اروند خرمشهر در هفته دوازدهم لیگ‌دسته یک اظهار کرد: بازی خوبی بود. من می‌دانستم که با توجه به تغییرات باشگاه کارون اروند خرمشهر، کار ویژه‌ای روی مسائل روانی بازیکنان انجام شده است. از لحاظ شرایط روانی، تیم کارون اروند خرمشهر در شرایط مطلوبی قرار داشت. ما با برنامه بازی کردیم. تیم‌ها در ابتدای کار در محک یکدیگر قرار گرفتند و توپ بیشتر در مالکیت ما بود و آن‌ها چشم به ضد حملات داشتند که ما موفق شدیم گل اول تیم را به ثمر برسانیم.

او ادامه داد:‌ در نیمه دوم، برنامه ریزی تیم را عوض کردیم و در ادامه این تغییر توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. در دقیقه 75 تیم حریف یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و این اتفاق مقداری به تیم ما شوک وارد کرد. در ادامه هم توانستیم بازی را مدیریت کنیم و حتی چند موقعیت صدردصد گل هم داشتیم که متاسفانه موفق نشدیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم اما در نهایت پیروز میدان شدیم و سه امتیاز بازی را  کسب کردیم.

سرمربی تیم آلومینوم اراک در ادامه اظهار کرد: نکته مهم این بازی مصدومیت شدید پوریا آریا کیا بود که با خطای بازیکن حریف، گونه وی شکسته شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت. این پیروزی را به او تقدیم می‌کنم که با رشادت و تلاش زیاد توانست این پیروزی را به ارمغان بیاورد. امیدوارم حال او هر چه سریعتر بهتر شود.

ربیعی در پایان اظهار کرد: تیم سیزدهم سال گذشته در حال حاضر در بالای جدول رقابت‌ها قرار دارد و اگر همین منوال پیش رود، طی جلسه‌ای که با هیات‌مدیره و مدیرعامل تیم خواهیم داشت، برای صعود به لیگ‌برتر برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای صعود به لیگ‌برتر وجود دارد، گفت:‌ شرایط وخیمی کل کشور را فرا  گرفته است، هیات مدیره کارخانه، باشگاه و همچنین مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا شرایط مناسبی فراهم شود.

ربیعی در پایان گفت: از هواداران و کارگران محترم آلومینیوم سازی ایران تشکر می‌کنم. حسی که ما به این بزرگواران داریم، ما را در پیشبرد اهداف‌مان بسیار کمک می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha