• سه‌شنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 97082210932
  • منبع : وزارت تعاون،کار، و رفاه اجتماعی

جزئیات اجرای مرحله اول طرح «حمایت از اقشار کم درآمد» اعلام شد

جزئیات اجرای مرحله اول طرح «حمایت از اقشار کم درآمد» اعلام شد

روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه‌ای جزئیات مرحله اول طرح حمایتی از اقشار کم درآمد جامعه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه با استناد بر تصویب نامه هیأت وزیران در 5 آبان ماه  امسال آمده است: «اولین مرحله اجرای «طرح حمایت غذایی از اقشار کم‌ درآمد جامعه»، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دوشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۷ عملیاتی شده که جزئیات مرحله اول این طرح بدین شرح است:

۱- مرحله اول این طرح شامل مددجویان و مشمولین کمیته امداد امام خمینی (ره)  و سازمان بهزیستی  کشور است؛  دراین طرح  به ازای هر خانوار و بر حسب بعد خانوار از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، کارت یارانه سرپرست خانوار شارژ خواهد شد. این خانوارها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح، اقدام به خرید اقلام متنوع مواد غذایی مورد نیاز خود کنند.

۲- کالاهای هدف این طرح شامل مواد غذایی نظیر گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد خوراکی موردنیاز خانوارها ست  که سرپرستان خانوار با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح، می‌توانند اقدام به خرید این کالاها کنند.

۳- بر این اساس فهرست فروشگاه های طرف قرارداد طرح عبارتند از : فروشگاه رفاه، فروشگاه اتکا، فروشگاه افق کوروش، فروشگاه هفت، فروشگاه امکان، فروشگاه اسکاد، فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه جانبو، تعاونی مصرف محلی، تعاونی روستایی کشور.

در مرحله اول اجرای  این طرح از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور اقدام شده است تا ضمن دسترسی مناسب شهروندان به این شبکه فروشگاهی، کیفیت کالای ارائه شده به مشمولان نیز تضمین شده باشد.

لازم بذکر است جزییات مربوط به مراحل دیگر طرح در اطلاعیه‌های بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۱۶:۴۳

صدهزار تومن دادید که باهاش مرغ و گوشت وحبوبات و .... بخرن !!!!!!! اونم بعد 6 ماه تبلیغات و سر و صدا

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۱۸:۲۵

خیلی عالی هست چون اثرات تورمی ان تقریبا" صفر است.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۱۹:۲۰

سلام به ما که ندادن

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۲۰:۱۹

پس بازنشسته های زیر 3ملیون شامل این طرح نیستن 😒

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۲۰:۳۳

همه چیز برعکسه. عوض اینکه به بیکاران پول بدهند به کارمندان پول میدن!! در همه جای دنیا به بیکاران یارانه میدن, به بیکاران مساعدت مالی می‌کنند نه به کارمندانشان.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۲۰:۳۴

توی این مملکت همه چیز برعکسه. عوض اینکه به بیکاران پول بدهند به کارمندان وضعیت خیلی ها توی این مملکت از کمیته امدادی ها هم بدتره. دولت با کد ملی و شماره تامین اجتماعی ببینه چه کسی بیکاره و بیمه نداره تا به اونها بیشتر کمک کنه.مهندس عمران هستم و الان بیکارم.دو تا بچه دارم و سرپرست خانواده هم هستم.یه فکری به حال ماها که نه کار و نه بیمه دارم بکنید

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۶ ۱۴:۱۱

پس زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند چی میشن

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۴

سلام .من بازنشسته تامین اجتماعی هستم .حقوقم زیر ۲ میلیون است .ایا بسته بمن تعلق میگیره .چطوری .راهنمایی کنید .ممنونم