• پنجشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97082411876
  • خبرنگار : 71468

رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد

تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد تا آقای تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک،  سید رضا صالحی امیری در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک با تقدیر از فعالیت های فدراسیون فوتبال و موفقیت های ارزشمند آن گفت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به ارامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارامیز بوده است.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملتهای آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور گفت: بر اساس این  قانون آقای تاج می تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: انصافا آقای تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می داند.

صالحی امیری گفت: خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۴ ۲۲:۰۸

مگر قرار نبود بازنشسته‌ها بروند؟ چه گلی آقای تاج به سر فوتبال زده؟ تو کشور ما هر قانون خوبی هم تصویب شود باز یک گروهی دور می‌زنند و در راس باقی می‌مانند.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۵ ۰۰:۲۵

این هم سوراخ موشی بود در قانون!

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۵ ۰۹:۲۸

این تصمیم لازم الاجراست چرا که مصوبه مجلس است. حال چگونه است که رییس کمیته المپیک می‌تواند بنا بر مصلحت آن را انجام ندهد؟ پس پس مصوبه مجلس یعنی ...؟

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۸ ۱۶:۵۰

انتجاب ایشان از ابتدا گویا با دخالت ... بوده و بنابراین از همان بدو امر ایشان غیرقانونی فعالیت داشته‌اند. بنابراین باید مطابق قانون فیفا برکنار شوند.