• سه‌شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97082914642
  • خبرنگار : 30054

دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد

بانک رفاه کارگران

نشست تلفنی مدیران ناحیه سه بانک رفاه با مشتریان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، ناحیه سه بانک رفاه شامل ۱۵ استان کشور است و در این نشست نادعلی مدیر امور ناحیه سه به همراه مدیران استان‌های آذربایجان‌شرقی و اصفهان و نیز رییس اداره عملیات ارزی این بانک با استقبال گسترده مشتریان از ساعت ۱۰ الی ۱۳ پاسخگوی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان بودند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.

پیش از این مدیران ناحیه تهران پاسخگوی مشتریان بانک بودند و در برنامه‌های آتی، سایر مدیران حوزه عملیاتی و ستادی بانک رفاه به طور مستقیم و بی‌واسطه با مشتریان گفت و گو می‌کنند.
  گفتنی است ناحیه سه بانک رفاه شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، مرکزی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، قزوین، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، البرز، قم و ایلام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.