• سه‌شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97091305973
  • خبرنگار : 71368

دوچرخه‌سواری حناچی در "سه‌شنبه‌های بدون خودرو"+ عکس

دوچرخه‌سواری حناچی در "سه‌شنبه‌های بدون خودرو"+ عکس

شهردار تهران در دومین سه‌شنبه بدون خودروی خود با دوچرخه به محل کار خود رفت.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی که 10 روز پیش در جلسه شورای معاونین اعلام کرده بود که به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است، امروز هم در دومین سه‌شنبه کاری خود به عنوان شهردار تهران با دوچرخه بر سرکار حاضر شد.

وی که در سه‌شنبه هفته پیش نیز با مترو و اتوبوس به ساختمان شهرداری آمده بود ، امروز نیز با طی مسافتی از میدان توحید، بلوار کشاورز، خیابان حافظ به خیان بهشت به شهرداری آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۳ ۱۵:۱۹

امیدواریم به جائی برسیم که آقایان بالاتری هم ازهمین روش به مردم یاد بدهند/

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۳ ۱۶:۱۷

حالا که شهردار به این کمپین پیوستند چه خوب می‌شد برای ایجاد معابر مخصوص حرکت دوچرخه‌سواران هم چاره بیاندیشند. در شهری مثل تهران هیچ فضای برای دوچرخه‌سواری غیرتفریحی، وجود نداره

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۴ ۰۸:۵۱

ای کاش آقای حناچی طرحهای موفق گذشته رو همچون اتمام طرحهای نیمه تمام مترو، برقراری سرویس ادارات، شناور نمودن ساعت کاری ادارات، بانکها، مدارس و... رو دوباره احیا می کرد. کارکنان و کارگرانی که از شهرستانهای استان تهران و کرج به تهران تردد می کنند چطور می توانند با دوچرخه به محل کارشون بیان. اگه در برخی کشورها می بینید مسئولین شون با دوچرخه تردد می کنند زیرساختهاشون حل شده است وگرنه با ظاهرنمایی با دوچرخه سواری تو این ترافیک و راههای پرخطر و کارهایی موقتی چیزی درست نمیشه.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۴ ۱۱:۲۹

آقای حناچی باید کاری انجام بده که عموم مردم انجامش میدن مثل اینکه عموم مردم از مترو استفاده می کنند اونم هر روز صبح و غروب، یا اتوبوسهای بی آرتی، یا اتوبوسهای عادی شرکت واحد که دست بخش خصوصیه. اگه ایشون هر روز با مترو بره و بیاد و شهردارهای مناطق و تحت امرش رو هم مجاب کنه که اینکار رو بکنن خیلی خوبه وگرنه مردم فکر می کنن شهردار داره نمایش اجرا میکنه . اینطوری میشه که فرهنگ سازی صورت می گیره کاری که تو کشورهای دیگه می بینیم و ایرادی بهشون نمی گیریم. کاری هم به این جناح و او جناح نداریم.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۵ ۰۱:۵۹

من از 4 سال پیش با دوچرخه تاشو از منزل تا مترو میروم و دوچرخه را تا میکنم میروم داخل مترو و در ایستگاه 7 تیر پیاده میشوم و دوچرخه را باز میکنم و تا محل کار میروم. روزنامه ایران در سال93 یک صفحه با من مصاحبه و چاپ کرد.از نظر من کارآقای شهردار بسیار قابل تقدیر است.درود بر ایشان و همفکرانشان