• چهارشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97091406641
  • خبرنگار : 30054

آموزش نصب مراکز تلفن سانترال برای افراد جویای کار

ایده ال گستر

یکی از کارآمدترین ابزارها برای تربیت نیروی انسانی آماده به کار، آموزش فنی است که می‌تواند به فراگیران مهارت‌هایی برای ورود به دنیای کسب‌وکار ارائه دهد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر،  بر طبق آمار بیشتر از ۸۰ درصد جویندگان کار فاقد مهارت هستند و این موضوع یکی از مشکلات بزرگ بازار کار کشور است. آموزش سانترال می‌تواند برای افرادی که دنبال کاری فنی هستند، مفید باشد.

تلفن سانترال چیست 

تلفن یکی از مهم‌ترین ابزارها برای برقراری ارتباط از راه دور است. با وجود تکنولوژی‌های جدید تلفن هنوز هم اصلی‌ترین وسیله برای برقراری ارتباط است. با توجه به فراگیر بودن استفاده از تلفن، در اماکن تجاری و خانگی، تمامی شرکت‌های کوچک و بزرگ تجاری از تلفن برای ارتباطات استفاده می‌کنند. اما آیا خطوط تلفن می‌تواند پاسخگوی نیاز دفاتر تجاری باشد؟ برای حجم بالای تماس‌های دفاتر و شرکت‌ها، احتیاج به بهینه سازی  مدیریت تماس‌ها و خطوط شهری است.

تلفن سانترال دستگاهی مخابراتی است که می‌توان از طریق آن خطوط ثابت تلفن مجموعه‌ها را مدیریت کرد. این دستگاه می‌تواند خطوط شهری را در خود متمرکز کرده  و با توجه به نیاز  یک مجموعه داخلی‌های زیادی را تعریف کرد.

دستگاه سانترال در ظرفیت‌های مختلفی جهت استفاده در شرکت‌های کوچک تا ارگان‌های بزرگ طراحی و تولید شده است. سانترال امکانات بی‌شمار و کارآمدی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد که تمامی اماکن تجاری ملزوم به استفاده از آن می‌شوند.

دستگاه سانترال احتیاج به نصب و راه اندازی دارد و در طول زمان نیز نیاز به تعمیر، نگهداری، برنامه ریزی و بروزرسانی دارد. برای انجام این گونه خدمات، اکثر شرکت‌ها به مراکز مجاز ارائه خدمات سانترال مراجعه می‌کنند و درخواست نیروی پشتیبان برای دستگاه سانترال می‌دهند.
اما با وجود استفاده روزانه و بی‌وقفه از این دستگاه بهتر است یکی از نیروهای شرکتی آموزش‌های مربوط به خدمات سانترال را دیده باشد تا در مواقع لزوم بتواند به سرعت و بدون نیاز به پرداخت هزینه سرویس، دستگاه سانترال را برنامه‌ریزی یا بروزرسانی کند.

چرا باید در کلاس‌های آموزش سانترال شرکت کنیم؟

با وجود تلاش دانش‌آموزان برای قبولی در دانشگاه‌های معتبر و همچنین تلاش در پی کسب مدرک دانشگاهی اما بسیاری از آن‌ها بعد از فارغ التحصیلی نمی‌توانند شغل مناسب و مرتبط با تحصیلات خود را بیایند و تمام تلاش آن‌ها در یک برگ مدرک خلاصه می‌شود.

به طور کلی می‌توان گفت، پذیرش دانشجو در کشور با نیازهای بازار کار تناسبی ندارد. همچنین آموزش‌ها کاربردی نیستند و بیشتر از مهارت آموزی به حفظ مطالبی می‌پردازند که در بازار کار پررقابت این روزها به فارغ‌التحصیلان کمک نمی‌کند.

در بسیاری از کشورها افراد جویای کار به جای صرف زمان و هزینه‌های گزاف در دانشگاه‌ها، از طریق دوره‌های کوتاه‌مدت جذب بازار کار می‌شوند. این دوره‌های کوتاه مدت فنی می‌تواند مهارت انجام کار را به صورت عملی به دانش‌آموختگان آموزش دهد تا بتوانند شغلی مناسب بیابند.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، با وجود شرکت‌های بی‌شماری که از دستگاه سانترال استفاده می‌کنند، احتیاج به نیروی کار زیادی در حوزه تعمیرات سانترال وجود دارد. پس آموزش سانترال می‌تواند شانس شما را برای کاریابی بیشتر کند.

شرکت ایده‌آل گستر، نمایندگی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک در ایران، یکی از  شرکت‌های پیش‌رو در زمینه ارائه خدمات آموزشی مربوط به دستگاه‌های سانترال است. این شرکت، برای هر مدل از دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، دوره‌ای تخصصی برگزار می‌کند. یکی از بزرگترین مزیت‌های کلاس‌های آموزش سانترال شرکت ایده‌آل گستر، برگزاری آن به صورت کمپ دو روزه در روزهای پایان هفته است که می‌تواند برای افراد شاغل یا دانشجو نیز مناسب باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.