• چهارشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97091407031
  • خبرنگار : 30054

آغاز طرح گفت‌وگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانک انصار

بانک انصار

طرح گفت‌وگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی ۴ سال گذشته با موفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان و عموم مردم سوالات خود را از فروتن، قائم‌مقام بانک، معاونان و مدیران کل مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه ۱۸ آذرماه سال جاری، با پاسخگویی نراقیان، مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سوالات متقاضیان آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک انصار، در راستای اجرای راهبرد مشتری‌گرایی این بانک که به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده‌ها صورت می‌گیرد، طرح گفت‌وگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفت‌وگوی مدیرکل بازاریابی در  ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ آغاز و با گفت‌وگوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، در تاریخ ۹ دی ماه سال جاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد. 

این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می‌توانند با معاونان و مدیران کل بانک در تاریخ‌ها و زمان‌های تعیین شده از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ مرکز خدمات مشتریان گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.