• یکشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 97091808722
  • منبع : نمایندگی کردستان

مسوول مرکز بزرگ اسلامی سنندج خواستار شد:

برخورد قاطع با بانیان حادثه تروریستی چابهار

برخورد قاطع با بانیان حادثه تروریستی چابهار

ایسنا/کردستان رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار گفت: دشمنان با این اقدامات ضد بشری اتحاد ملت ایران را هدف قرار داده اند .

ماموستا بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه تروریستی طی چند روز اخیر در شهر چابهار اظهار کرد: طی روزهای اخیر در شهر چابهار که یکی از مناطق سنی‌نشین است، توسط ایادی تروریست و ضد اسلام حادثه ناگواری شکل گرفت که منجر به شهادت و زخمی شدن چند نفر از هموطنانمان شد .

وی تصریح کرد: همه مردم فهیم و مسلمان استان کردستان به ویژه علمای دینی و ماموستایان این اقدام دشمنان اسلام را محکوم می‌کنیم .

وی با بیان این‌که این‌گونه اقدامات تروریستی ارتباطی با پیروان اهل سنت و تشیع ندارد، گفت: این دست اقدامات ضد اسلام و ضد انسانی توسط ایادی دشمنان اسلام و دست‌نشاندگان استکبار انجام می‌گیرد .

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج اضافه کرد: امنیت امروز ایران مثال‌زدنی است و تمام اقوام و مذاهب زیرپرچم اسلام و به برکت انقلاب اسلامی در اوج امنیت و اتحاد زندگی می‌کنند و این مسئله موجب خشم دشمنان شده است .

ماموستا بهمنی افزود: موفقیت‌ها و اقتدار امروز ملت ایران به برکت حرکت جامعه ما زیر پرچم توحید و خداشناسی شکل گرفت و دشمنان برای برهم زدن این امنیت دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زنند .

وی با بیان این‌که آستین پلید دشمن یک روز در قالب تحریم اقتصادی بیرون می‌آید، گفت: دشمنان شکست خورده ایران در جنگ سخت و هجمه‌های فرهنگی امروز برای خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملی ما دست به اقدامات کور و ترور می‌زنند .

وی اضافه کرد: دشمنان سعی دارند با این‌گونه اقدامات ضمن ایجاد وحشت در مردم اتحاد و انسجام ملی ملت ما را بر هم بزنند که قطعا به جایی نمی‌رسند.

وی با اشاره به این‌که امروز دشمنان سعی دارد به نام دین و مذهب به پیکر اسلام و انقلاب ضربه بزند، گفت: این اقدامات دشمنان هیچ ارتباطی با دین ندارد و جامعه علمای اهل سنت این حرکات ضد انسانی و ضد اسلامی را شدیدا محکوم و انتظار برخورد جدی از سوی مسوولان نظام با بانیان این‌گونه اقدامات را داریم.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: اهل سنت و تشیع در کنار هم برای حراست و حفظ انقلاب، تبعیت از رهبری و اجرای قوانین اسلامی و انقلابی در میدان حاضر هستیم و هیچ‌گاه از اهداف الهی و انقلابی که داریم دست نخواهیم کشید .

ماموستا بهمنی بر شناسایی دست‌های آلوده در حادثه تروریستی چابهار تاکید کرد و گفت:  اجازه نمی‌دهیم دشمنان در کشور ما چنین فتنه‌هایی را تکرار کنند و این انتظار را از مسوولان داریم، بانیان حادثه تروریستی چابهار را به اشد مجازات برسانند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha