• یکشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97091808919
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید تشک خواب

راهنمای خرید تشک خواب

امروزه قیمت تشک به یکی از دغدغه‌های هر شخصی تبدیل شده. خرید تشک خواب جز یکی از ضروریات می‌باشد، قیمت تشک یک مسئله مهم برای تهیه سرویس خواب می‌باشد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام خوگر، امروزه قیمت تشک به یکی از دغدغه‌های هر شخصی تبدیل شده. خرید تشک خواب جز یکی از ضروریات می‌باشد، قیمت تشک یک مسئله مهم برای تهیه سرویس خواب می‌باشد.

نکاتی در رابطه با خرید اینترنتی انواع تشک

امروزه داشتن خواب کافی و راحت جز ضروریات می‌باشد، چرا که خواب می‌تواند تمام فعالیت‌های روزانه شما را تحت‌الشعاع قرار دهد البته از قیمت تشک هم نباید غافل شد. برای داشتن یک خواب راحت که باعث شود تمام خستگی‌های روزانه شما رفع شود کافیست یک تشک خواب مناسب و راحت تهیه کنید تا پس از گذراندن یک روز پرمشغله به خود استراحت دهید.

انواع تشک

بر اساس نیاز افراد تشک‌های گوناگون و همچنین قیمت تشک متفاوتی در بازار موجود می‌باشد. تشک‌هایی که با نام‌های گوناگون در بازار وجود دارند هر کدام ویژگی‌های خود را داشته و قیمت تشک‌ها نیز متفاوت می‌باشد که با توجه به تفاوت جنس و امکاناتی که در آن بکار گرفته شده قیمت خرید تشک نیز متفاوت می‌باشد.

تشک‌ها در برندهای متفاوتی با نام‌های رویال، خوشخواب و رویا و دنلپ و برندهای بسیار دیگری در بازار به فروش می‌رسد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و قیمت تشک محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

دو نوع کلی تشک

هر شخص باید با توجه به آناتومی بدن خود اقدام به خرید تشک مناسب کند. به طور کلی تشک به دو دسته کلی تشک فنری و تشک طبی طبقه‌بندی می‌شود.

تشک فنری جز ساده‌ترین انواع تشک می‌باشد که به دلیل مناسب بودن قیمت تشک تهیه آن از نظر مالی برای هر شخصی با داشتن پایین‌ترین بودجه‌ها نیز امکان پذیر است.

نوع دوم تشک خواب، تشک طبی است که همانطور که از نام آن مشخص می‌باشد مصرف پزشکی داشته و حتما باید به کیفیت آن در زمان انتخاب تشک دقت شود چرا که بی‌کیفیت بودن آن می‌تواند آسیب‌های جدی به اندام شما بزند و شما باید بهترین تشک را انتخاب کنید. قیمت تشک طبی نسبت به قیمت تشک فنری کمی بالاتر است که به طبع از کیفیت و راحتی بیشتری نیز برخوردار می باشد.

ویژگی یک تشک مناسب چیست؟

تشک مناسب برای خواب و استراحت باید در بردارنده ویژگی‌های زیر باشد:

۱- راحتی: تشک خوب تشکی است که ستون فقرات بدن را در بهترین وضعیت نگه دارد یعنی شکل مهره‌ها به صورت اس انگلیسی باشد تا کمترین فشار به ستون مهره‌ها وارد شود. زمانی که خواب هستید وزن بدن شما بین کمر و باسن و کتف‌ها پخش می‌شود و نرمی تشک باید به گونه‌ای باشد که در طول خواب شبانه در وضعیت مناسبی قرار گیرند.

۲- دوام: به دلیل اینکه هر فرد در طول شبانه روز ۸ ساعت از تشک خواب استفاده می‌کند فنر و سایر اجزا تشک باید از دوام بالایی برخوردار باشند.
 

۳- فضا: اندازه تشک باید با اندام تعداد نفراتی که می‌خواهند از آن استفاده کنند متناسب باشد تا در صورت حرکت و غلت زدن در خواب فضای کافی وجود داشته باشد. تشک‌های مسافرتی تنها برای چند شب قابل تحمل می‌باشند.
 

۴- فنر: نوع فنری که در تشک استفاده می‌شود، روی کیفیت تشک نقش مستقیم دارند. فنر تشک باید به گونه‌ای باشد که تکان خوردن شخص در هنگام خواب باعث نوسان بیش از حد آن نشود و شخص دیگر را متوجه آن نکند. همچنین کیفیت فنر باید به صورتی باشد که در طولانی مدت با خوابیدن روی آن سر و صدا ایجاد نکند.
 

۵- اسفنج: هر چه وزن و تراکم اسفنج بکار رفته در تشک بیشتر باشد، تشک سفت‌تر و با کیفیت‌تر بوده و برای خواب مناسب‌تر است.
 

۶- محافظ تشک: بعضی از برندهای تشک برای محصول خود یک کاور پارچه‌ای نیز در نظر می‌گیرند که در صورت کثیف شدن قابل شست‌وشو می‌باشد.

راهنمای خرید تشک

خرید تشک مناسب محتاج در نظر گرفتن پارامترهای بسیاری می‌باشد که توجه به همه اینها می‌تواند شما را در انجام یک انتخاب درست یاری کند. قبل از خرید تشک باید به این فکر کنید که چرا می‌خواهید یک تشک تازه بخرید و پارامترهایی که برای شما اولویت دارند را لیست کنید تا در هنگام خرید بین انواع گوناگون تشک گیج و سردرگم نشوید.

 مرحله بعدی قیمت تشک است و توجه به بودجه‌ای که برای خرید تشک در نظر گرفته‌اید. فارغ از تمام نیازهایتان و قیمت تشک شما باید به فضایی که تشک در آن قرار می‌گیرد، نیز توجه کنید.

تشک‌های بسیار کوچک‌تر از اندام شما مناسب نیست و ابعاد تشک باید به گونه‌ای باشد که کمی فضا برای غلت زدن داشته باشد و استفاده از تشک بیش از اندازه بزرگ هم امکان جا به جایی و نظافت آن را نیز مشکل می‌کند و فضای بسیاری را می‌گیرد که فقط باعث دلگیر شدن اتاق می‌شود.

در هنگام خرید به ارتفاع تشک هم دقت شود که در مجموع با اضافه شدن ارتفاع تخت بیش از حد با زمین فاصله نداشته باشد که اگر از تخت سقوط کردید، آسیب جدی نبینید.

قیمت خرید اینترنتی تشک

اگر می‌خواهید علاوه بر کیفیت، قیمت تشک هم مناسب و ارزان باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید از بازار سنتی که قیمت تشک واقعی نبوده و پول واسطه و تبلیغات و کرایه مغازه هم به آن افزوده شده از خرید مجازی و اینترنتی استفاده کنید که قیمت تشک واقعی بوده و سود کمتری  روی قیمت تشک اضافه می‌شود و دیگر نیازی به پرداختن پولی که دلالان بازار سنتی بابت هزینه‌های جانبی خود به قیمت تشک اضافه می کنند، نمی‌باشد.

شما با خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی از آخرین قیمت جدید تشک‌ها با خبر می‌شوید و همچنین مدل‌های تشک بیشتری در زمان کمتری را مشاهده می‌کنید و دیگر لازم نیست ساعت‌ها در شلوغی شهر برای خریدن تشک وقت صرف کنید. پس اگر می‌خواهید از پایین‌ترین قیمت تشک و با کیفیت‌ترین تشک‌ها بدون ماندن در ترافیک بهره‌مند شوید به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید اقساطی تشک

اگر می‌خواهید تشک با کیفیت بخرید اما نمی‌توانید تمام قیمت تشک را یکجا پرداخت کنید می‌توانید از خرید تشک به صورت اقساطی در سایت خوگر کمک بگیرید تا قیمت تشک سرشکن شود و بتوانید از کیفیت آن بهره‌مند شده و یک خواب شبانه راحتی را تجربه کنید و همچنین بالا بودن قیمت تشک از نظر مالی به شما فشار نیاورد. البته در خرید اقساطی با توجه به مدت آن کمی به قیمت تشک اضافه می‌شود که البته با قیمت تشک به صورت نقدی فرق چندانی ندارد.

جهت اطلاعات بیشتر در رابطه خرید اقساطی تشک لطفا با شماره تماس ۶۱۰۹۸-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به سایت خوگر مراجعه کنید.

برندهای مختلف تشک

تشک خوشخواب جز  بهترین انواع تشکی می‌باشد که به علت راحتی منحصر به فردی که دارد طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و باعث شده برندهای معتبر داخلی و خارجی اقدام به تولید این سری از تشک‌ها کنند از جمله برندهایی که در داخل ایران اقدام به تولید این تشک کرده‌اند می‌توان به رویا، رویال، تن آسای اشاره کرد و همچنین برندهای خارجی که در ایران جز پرفروش‌ترین می‌باشند زست و برن هستند که تشک‌های راحتی را برای خواب طراحی و تولید می‌کنند.

چند نکته برای عمر بیشتر تشک خواب

اگر می‌خواهید تشکی که خریداری می‌کنید تا مدت‌های طولانی سالم بماند و از آن استفاده کنید باید نکات زیر را رعایت کنید:

تشک باید روی یک سطح صاف، غیرمشبک، خشک و افقی قرار داده شود.

تشکی که استفاده می‌کنید باید هر سه ماه برگردانده شود تا فشار روی هر دو سمت یکسان باشد.

در صورتی که تشک خیس شود باید سریعا آب و رطوبت آن گرفته شده و توسط سشوار و یا نور آفتاب خشک شود.

تشک به هیچ عنوان نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرد.

کلام آخر

در هنگام خرید تشک حتما به گارانتی و ضمانت پس از فروش آن دقت کنید تا در صورت خرابی بتوانید از خدمات رایگان بهره ببرید.
زمانی که تشک را به منزل آوردید بررسی کنید که تشک کاملا سالم بوده و هیچ قسمت از آن دارای پارگی و یا برآمدگی نباشد و در صورت داشتن هر گونه نقص قبل از باز کردن بسته بندی آن را تعویض کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha