• دوشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97091909374
  • خبرنگار : 30054

سفری در شهرهای رویایی

سفری در شهرهای رویایی

وب‌سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تورها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد توریستی در ایران و جهان می‌باشد که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبرترین بانک‌های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه‌ای کامل از اطلاعات جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان، هتل های شهرهای سراسر جهان، اطلاعات آژانس‌ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سایت لحظه آخر، وب‌سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تورها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد توریستی در ایران و جهان می‌باشد که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. گردشگران می‌توانند ارزان‌ترین و متفاوت‌ترین تورهای مسافرتی را در این سایت مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر می‌خواهید سفری بی‌نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می‌تواند بهترین انتخابتان باشند. سایت لحظه آخر ارائه دهنده کامل‌ترین پکیج‌های مسافرتی از معتبرترین آژانس‌های تهران و سایر شهرستان‌ها می‌باشد. در ادامه می‌توان به برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

بدروم یکی از زیباترین شهرهای بندری ترکیه به شمار می‌رود که سالانه گردشگران زیادی تور بدروم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. به طور کلی ترکیه که از بالکان تا مرزهای ایران، سوریه و عراق کشیده شده است به عنوان پلی میان آسیا و اروپا محسوب می‌شود. مورد توجه گردشگران تور بدروم، ایشن شهر بندری در قسمت جنوبی ازمیر، در دریای اژه و همچنین در قسمت جنوبی شبه جزیره بدروم واقع گردیده است. جمعیت مردم بدروم سی هزار نفر بوده منطقه‌ای از شهرستان باستانی هالیکارناسوس قرار گرفته است.
بدروم علاوه بر مرکز شهر، دارای شهرهای بزرگ و کوچک ساحلی است که در مجموعه یک شبه جزیره ی بزرگ و زیبا را تشکیل داده که سالانه گردشگران تور بدروم و همچنین افراد مشهور و ثروتمند از سراسر جهان به این شهر دیدنی و حاصل‌خیز سفر می‌کنند. این شهر زیبا علاوه بر این که در راستای توریستی معروف است در صنعت قایقرانی و کشتیرانی شهرت زیادی دارد. امروزه بدروم به یکی از مهم‌ترین مراکز هنری، تجاری و سرگرمی ترکیه تبدیل شده است که برای آسایش و راحتی توریست‌های تور بدروم هتل های متنوع با امکانات مختلف، تفریحات مدرن و ساحلی پرهیجان در نظر گرفته‌اند به طوری که با سفر به این شهر دیدنی به هیچ عنوان وقت سرخواراندن نخواهید داشت.
گردشگران تور بدروم که به سواحل این شهر علاقه دارند می‌توانند بهترین سواحل بدروم از جمله Yalikavak ، Ortakent ، Gumusluk ،Bagla  نیز اشاره کرد.

کوش آداسی یکی از زیباترین و معروف‌ترین شهرهای تفریحی و گردشی ترکیه است که به مسافرانی که هدف گردش و تفریح را در سفر خود دارند در بین تورهای ترکیه تور کوش آداسی توصیه می‌شود.
​کوش آداسی ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد و آب‌های زلال و آبی دریای اژه، شب‌های زنده و رستوران‌های کباب و ماهی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید و بناهای تاریخی از جاذبه‌های آن هستند که دلیل ترغیب گردشگران به تور کوش آداسی محسوب می‌شوند. در کوش آداسی شما می‌توانید به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه همچون پاموک کاله، میلتوس، پرگاموم و غیره سفر کنید.

برای انتخاب سفر کوش آداسی باید بدانید که آب و هوای کوش داسی کاملا مدیترانه‌ای است یعنی شما در این شهر ترکیه تابستان‌های گرم و زمستان‌های نسبتا سرد را تجربه خواهید کرد.
اما بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور می‌باشد که آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی دارد.
 از جمله جاذبه‌های گردشگری که مسافران کوش آداسی را جذب می‌کند می‌توان به اِفِسوس، پارک‌های آبی آدالند و  آکوا فانتزی، ساموس و پارک ملی دیلک اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha