• سه‌شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97092009896
  • خبرنگار : 71549

پرسپولیس در نظرسنجی محبوب‌ترین و منفورترین‌های جهان

باشگاه ها

سایت مارکا اسپانیا، تیم پرسپولیس را در نظرسنجی خود برای محبوب‌ترین و منفورترین باشگاه‌های جهان قرار داد.

به گزارش ایسنا، سایت مارکا در یک نظرسنجی از هواداران و کاربران خود خواسته است محبوب‌ترین و منفورترین تیم‌ها را انتخاب کنند که در این میان نام باشگاه پرسپولیس نیز دیده می‌شود.

به گزارش مارکا، برخی از تیم‌های باشگاهی  بنا به دلایلی در جهان محبوب هستند. بعضی دیگر چنین محبوبیتی ندارند و حتی منفور نیز هستند. کاربران می‌توانند رای منفی یا مثبت به تیم‌های انتخابی بدهند.

به گزارش ایسنا، کاربران می توانند از طریق این لینک به تیم محبوب یا منفور خود رای دهند.

علاوه بر پرسپولیس تیم‌های رئال بتیس، دورتموند، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، پورتو، میلان، ریورپلاته، منچستریونایتد، والنسیا، کروس آسول، اس تونیس، بنفیکا، میوناریوس، ویداد کازابلانکا، پنیارول، مارسی، کولو کولو، بشیکتاش، کورینتیانس، چیواس گوادالاراخا، ناسیونال، بوکاجونیورز، راخا کازابلانکا، پالمیراس، ایندیپندینته، فلامینگو، فنرباغچه، گالاتاسرای، اتلتیکومادرید، الاهلی، چلسی، بایرن مونیخ، یونتووس، آمه ریکا مکزیک، منچسترسیتی، بارسلونا، سویا، پاری سن ژرمن، در این نظرسنجی دیده می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۲:۵۱

آخی بمیرم الهی که هیشکی آبی‌ها را حساب نمی‌کنه

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۳:۴۱

مسلما تیمی که داره با حمایت و لابی و حق خوری امتیاز جمع می‌کنه در فهرست منفورترین تیم‌های جهان قرار داره.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۱ ۰۸:۵۶

دو سال با شایستگی قهرمان شدیم، فشار روتون زیاده می‌فهمیم‌تون، اما یادتون باشه ما هم چند سال شرایطمون خوب نبود اما این هوچی‌گری‌ها رو در نیاوردیم، یادت باشه کل افتخارات شما تو لیگ برتر رو مربی‌ای به‌دست آورد که الان خودتونم بهش میگین امیر مافیا

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۴

پرسپولیس

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۴ ۲۱:۵۱

دوست گرامی چرا به خاطر هیچ و یا مسایل کم ارزش بر اختلاف و دشمنی بین هم می‌پردازید؟ به‌خدا ماخیلی وجه اشتراک داریم. درود بر شما هموطن و درود بر ارتش سرخ. عشق پرسپولیس

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۴:۱۲

فکر کنم فعلا محبوب‌ترین تیم در ایران کاشیما هستش

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۴:۲۳

شک نکنید منفورترین تیم دنیا پیروزی هستش

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۸:۲۸

در ایران تیمی به نام پیروزی وجود ندارد. احتمالا منظور شما تیم پرسپولیس است.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۱ ۱۱:۵۳

پيروزي؟؟؟؟؟؟؟ فكركنم بيست سي ساله با فوتبال غريبه‌اي علي جون.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۴:۳۳

کووووو سپاهان کوووووو تراختور کوووووو استقلال. به ما نمی‌خورید پس لطفا هییییییس

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۵:۱۴

خدمت دوستان بگم میتونن همین الان درصد محبوبیت و منفوربودن پرسپولیس بزرگ رو ببینن اونوقت به همه چیز پی می‌برن. زنده باد پرسپولیس

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۷:۳۶

منفورترین تیم که با باند بازی و حق خوری و فشار رسانه‌ای تبدیل به محبوب‌ترین تیم هم بشه ... در حقیقت همون منفورترین تیم.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۹:۱۲

به طور قطع تیم مردمی پرسپولیس عامل وحدت تمام اقوام و مذاهب این سرزمینه. اعم از آذری‌های عزیز و کردهای دلیر و لرهای دوست داشتنی تا فارس و بلوچ و دیگر ایرانیان عزیز. درودبرپرسپولیس و تمام ایرانیان.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۱ ۰۱:۴۶

پرسپولیس محبوب قلب‌های سرخ

avatar