• سه‌شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97092713377
  • خبرنگار : 71132

بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان در جلسه غیرعلنی مجلس

بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان در جلسه غیرعلنی مجلس

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مسعود پزشکیان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی تا فردا در مورد حواشی کلیپ ایجاد شده در مورد یک نماینده به مجلس گزارش می دهند.

به گزارش ایسنا، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: در این جلسه کلیپی که در مورد آقای درازهی نماینده سراوان است و در فضای مجازی پخش شده را مورد بررسی قرار دادیم. نمایندگان بحث هایی در این زمینه داشتند و اعتراض هایی به این موضوع بود، با توجه به این که کلیپ تقطیع شده است برخی از صحبت ها و توهین هایی می شود.

وی اضافه کرد: آقای درازهی در این جلسه گفت که ۴۵ دقیقه جلوی درب گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند. نهایتا فارغ از فضاهایی که وجود دارد باید با موضوع منطقی برخورد شود.

به گفته نعمتی، در این جلسه بنا شد که مسعود پزشکیان و فرهاد دژپسند موضوع را بررسی کنند و گزارش نهایی را تا فردا به مجلس ارائه کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان این که این موضوع باید به صورت منطقی و عالمانه حل شود، گفت: فرهاد دژپسند در این جلسه سخنرانی کوتاهی داشت و عذرخواهی کرد اما قرار شد ابعاد مختلف موضوع بررسی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۴:۴۴

سلام لطفا بگید نماینده سراوان ساعت یازده صبح که باید توصحن مجلس باشه تو گمرک برای ترخیص چه کالایی رفته بود؟

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۷:۳۸

نماینده .... سراوان مثل چی ... هم می گه!! اون کارمند خیلی هم مودبانه جوابش رو داد.. معلومه الان که گندش دراومده داره این چیزارو مطرح می کنه که به قومیت و لباس و مذهب من توهین شد!! متاسفم برای مردمی که به چنین افرادی رای می دهند! باید گریست

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۲۲:۲۰

گندچی دراومده ،مگه میشه ادم ازدربیادشروع کنه سروصداکردن،نه بهتره برگردی چنددقیقه قبلش که فیلمش پخش نکردن