• سه‌شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 97092713704
  • خبرنگار : 71467

واکنش دژپسند به درگیری لفظی کارمند گمرک و نماینده مجلس

واکنش دژپسند به درگیری لفظی کارمند گمرک و نماینده مجلس

بعد از حواشی که پیرامون درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس و کارمند گمرک ایجاد شده و حتی کار به درخواست استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی رسید، فرهاد دژپسند دستور بررسی ویژه در ارتباط با موضوع فیلم منتشر شده را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، ماجرا از این قرار است که درازهی، نماینده سراوان عنوان کرده که" ۴۵ دقیقه جلوی در گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش‌های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند". او البته با کشانده شدن جریان به مجلس، خواستار برخورد منطقی با موضوع شده است.

این در حالی است که واکنش‌ها به برخورد پیش آمده بین کارمند گمرک و نماینده مجلس به اینجا ختم نشده و حتی برخی نمایندگان بحث استیضاح وزیر اقتصاد و همچنین برکناری رئیس گمرک و حراست آن را نیز مطرح کرده‌اند.

آنطور که وزارت اقتصاد در واکنش به جریان پیش آمده به ایسنا اعلام کرده است، فرهاد دژپسند - وزیر اقتصاد - دستور بررسی ویژه در اتباط با موضوع فیلم پخش شده پیرامون حضور نماینده سراوان در گمرک را صادر کرده تا واقعیت ماجرا شفاف‌سازی شود.

در عین حال وزیر اقتصاد تاکید کرده که در صورت محرز شدن تخلف از سوی یکی از کارکنان گمرک، بر اساس رویه حاکم بر وزارتخانه در دوره مدیریت وی که اصل بر احترام و رعایت شئونات تعامل محترمانه و کریمانه با همه ارباب رجوع‌ها اعم از مردم و مقامات و مدیران به ویژه نمایندگان مردم در مجلس است، قطعا عذرخواهی خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۴:۵۳

والله فیلمی که ما دیدیم که نماینده محترم در حال فحاشی است نه کارمند گمرک

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۵:۴۹

متاسفانه اینجا بحث قدرت هست نه اصل داستان.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۵:۳۴

نماینده تو گمرک چه کاری داشته که حاضر شده 45 دقیقه فحش و ناسزا رو تحمل بکنه اما به هر قیمتی شده رئیس گمرک رو ببینه؟ چرا نماینده محترم در این مورد شفاف سازی نمی کنه که چه کار ضروری داشته که می ارزیده وقت باارزش خودش رو 45 دقیقه تلف کنه؟

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۵:۴۵

اگر واقعا برخورد با این رانت بازی ها می شد مملکت به این روز نمی افتد اقایان هر کاری که دلشون می خواد می کنن بعد دیگران باید بیان تازه از دلشون در بیارن که ناراحت نشن

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۵:۴۸

قدرت ميتونه مجرم رو تبديل به شاکى کنه😁😁😁

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۵:۵۶

زمانه عوض شده دیگه ما مردم از عملکردمون در مقابل نمایندگان و مسئولان عذرخواهی میکنیم. شما به عنوان نماینده باید جایگاهت را بشناسی و رفتار شما در فیلم نشانگر این است که هنوز نمیدانی در چه جایگاهی نشسته ای. بقول معروف شمامحافظ جایگاه باید باشی نه جایگاه محافظ شما.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۶:۰۱

اره به خدا... طفلک کارمند چون از مردم عادیه چوبشو میخوره... حالا اگه طرف نماینده نبود و یه آدم عادی بود اینقدر پیگیری میشد؟ ما که جریان صحبت های زشت وزیر ... با یه شهروند ابرومند خوزستانی یادمون نرفته... هیچ اتفاقی هم واسه وزیر نیفتاد..‌

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۶:۰۸

حرف الکی نزنین تو فیلم خیلی واضح مشخص بود چه کسی اول فحش داد نماینده مجلس باید برکنار بشه تو مملکت اسلامی این قلدر بازیا رو نداریم اینا مربوط به پهلوی بود

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۶:۱۱

باید اون نماینده محترم بدلیل بی احترامی برای درخواست دور زدن دستورالعمل ها و سپس فحاشی به دیگران که در واقع فحاشی به کل ملت ایران است مورد توبیخ قرار گیرد و از مردم ایران معذرت خواهی کند.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۶:۲۴

فحشهای نماینده سراوان خیلی از ادب بدور بود. حتی اگر مشکلی بوده باشد. رد و بدل ایندسته ناسزا اصلا نه درست بوده و نه در شان یک نماینده.هستش. مگر قراره هر کسی برای انجام کاراداری به اداره ای رجوع کرد ، کارمند بدبخت رو فحش بده؟

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۷:۳۶

منم دیدم که نماینده محترم داره فحش میده تازه مامور گمرک نبود اونی که نماینده محترم را بیرون کرد بلکه یه ارباب رجوع بود

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۸:۴۱

سوال اصلی این است : نماینده مذکور در گمرک چکار داشته است ؟ اگر از طرف مجلس بوده چرا کارمند و منشی نداشته اگر کار شخصی داشته جرا باید بخاطر اینکه نماینده است درخواست دیدن رییس را بکند؟ اینکه نماینده فی نفسه چه کار گمرکی شخصی دارد خودش موضوع اصلی است . در فیلم هم ایشان به کارمند فحش دادند. کارمندی که کارش را انجام بدهد بدون تبعیض باید پاداش بگیرد نه آنکه مجازات شود

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۱۹:۰۶

در فیلم کارمند کمرگ نباید در مقابل یک مسعول دولتی و سیاسی که هزاران نفر به او رای داده اندکارمند از ورود او جلوگیری کند و ذهن افراد را وادار به پر خاشگری کند اگر برخورد کارمند خوب بود اتفاقی نمی افتاد و ان نماینده حتی می توانست از محل برود ولی کارمند او را وادار کرد و عصبی شد .در مجموع پنجاه پنجا ه هر دو مقصرند که .

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۷ ۲۲:۵۰

عجب عوض معذرت خواهی نماینده فحاش آخر سر کارمند را گرفتند و وزیر را استیضاح میکنند؟ آینده خوبی را نمیتوان ... پیش بینی کرد

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۰۰:۳۸

در نهایت بدانید سر نماینده مجلس با آن روابط بی کلاه نمی ماند درست مثل حکومت علی (ع) ،شدیم وجریان دزد و محکمه قاضی

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۰:۰۴

حتی اگر کارمند گمرگ فحاشی کرده باشد ، یک نماینده اجازه ندارد عصبانی شود و اگر عصبانی شد الفاظ رکیک به کار ببرد، هیچ دلیلی نمی تواند بی ادبی و هتاکی نماینده مجلس را توجیه کند . برای ایشان و ما مردم که چنین نمایندگانی انتخاب کرده ایم بسیار متاسفم.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۳:۰۴

نماینده مجلس به جای مجلس چرا توی گمرک بوده ؟ تاجره که اومده گمرک ؟ این سر و صدا هم که راه انداخته برای همینه که این سئوال ازش نشه که توی گمرک چه کاری داشته .

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۹ ۱۱:۵۰

اگر یک ذره به عدالت اعتقاد داشته باشند باید نتیجه بررسی نهایی این پرونده علنی اعلام شود. ولی حیف که قدرت عدالت رو زیر پاش له میکنه

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۰۴ ۲۰:۲۳

بیچاره کارمند وظیفه شناس به جای آنکه او تقدیرشود مجازات می شود آن نماینده نمای... باید از مجلس اخراج شود