• چهارشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۷ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 97092814029
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

‌سومین دانش آموز ‌حادثه آتش‌سوزی‌ زاهدان هم فوت کرد

‌سومین دانش آموز ‌حادثه آتش‌سوزی‌ زاهدان هم فوت کرد

ایسنا/سیستان و بلوچستان ‌رئیس بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان گفت: بامداد امروزچهارشنبه و به رغم اقدامات درمانی‌، دانش آموز یکتا میرشکار نیز به دلیل گستردگی سوختگی درگذشت.

‌به گزارش ایسنا- ‌دکتر مومنی افزود: روز گذشته نیز دو دانش آموز دیگر به به نام‌های مونا خسروپرست، صبا عربی در پی سوختگی زیاد فوت کرده بودند.

وی گفت: دانش آموز دیگر نیز به نام مریم نوکندی نیز دارای شدت جراحات سوختگی است.

همچنین از سوی استاندار سیستان و بلوچستان نیز امروز چهار شنبه در زاهدان عزای عمومی اعلام شده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۰۹:۰۸

با موفقیت درگذشت با آرزوی موفقیت های بیشتر

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۰:۰۵

قربون این وزیر جدید آموزش پرورش برم. چه قدمی داشته این وزیر.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۱:۴۵

فقط بر کناری وزیر آموزش وپرورش

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۱:۵۷

با سلام. ضمن تسلیت و ابراز همدری با خانواده محترم بازماندگان این حادثه ناگوار لطفا مسئولین یه کم به فکر مردم هم باشند استان به اون عظمت و بزرگی گاز کشی هنوز ک هنوزه نشده واقعا باعث تاسف است. از روزی که این خبر ناگوار رو شنیدم یه شب هم نخوابیدم.

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۱:۵۷

واقعا شگفت آوره، بعد از هر حادثه تلخ، ازقانون گذار تا سیاست مدار ووو شروع به ایجاد تحرک در تغییر قانون های مربوطه میکنه. چرا قبل ازاین اتفاقات دلخراش که اثرش هرگز پایانی ندارد ما به فکر این گونه تغییرات و کیفیت ها نمی افتیم. خدا داند و بس

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۲:۱۸

من با اينكه هيچ پست و مسئوليتي در اداره كشور ندارم امروز كه اين خبر را شنيدم لحظه اي آرام و قرار ندارم،آيا شده گاهي از خودتان بپرسيد كه در آن سوي ابرها،دور از مردمانتان،دور از سختي ها و مرارتها،داريد چه ميكنيد،،خدايا تو بگو به ما،،،،،

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۲:۱۹

وزیر که قرار بود استیضاح شود برای چندمین بار ولی نشد مگر نمی داند مدارس دولتی به بخش غیر دولتی در ازای مبلغ ناچیزی اجاره داده می شود و اتفاق به پای آموزش و پرورش می نویسند نظام به سمت دره می برید این از وزیر و این هم از نماینده سراوان .

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۲۸ ۱۳:۵۶

من سه تا دختر دارم، و می فهمم که الان حال آن پدر و مادر ها چگونه است؟ آخه چرا اجازه می دهند یک مدرسه "غیر انتفاعی" که پول اداره اش را از پدر و مادران همین عزیزان گرفته است ، برای گرم کردن مدرسه از "چراغ والور"!!! استفاده کند ، آنهم برای بچه های پیش دبستانی و کلاس اول!!؟ این جنایت است! چرا مدرسه ای که محلش به صطلاح ، نو ساز بوده ، مجهز به شوفاژ برای گرمایش نبوده!؟ که میتوانست به دلیل نبود گاز کشی در زاهدان، از گازوئیل برای سوخت آن استفاده کرد(همه سیستم های گرمایشی تهران که پایتخت است هم تا سال 1367 با گازوئیل کار می کردند). و از طرفی ، وقتی دانش آموزان در چنین سنینی هستند و چراغ والور در کلاس روشن است، چرا مسئولین مدرسه اجازه داده اند آن عزیزان بدون مراقب و همراه ، برای برداشتن وسیله به کلاس بروند!؟ اشکم درآمد! به خدا من و خانمم دیشب گریه کردیم.