• یکشنبه / ۹ دی ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97100904581
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

حاجی دلیگانی: جدیدترین فتنه علیه انقلاب اسلامی فتنه اقتصادی است

حاجی دلیگانی: جدیدترین فتنه علیه انقلاب اسلامی فتنه اقتصادی است

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت: بعد از فتنه ۸۸، جدیدترین فتنه دشمنان انقلاب اسلامی فتنه اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت ۹ دی در بادرود، اظهار کرد: بعد از آن اتفاقاتی که در سال ۸۸ رخ داد و دشمن با بصیرت مردم به اهدافش نرسید، استکبار دوباره به دنبال طراحی فتنه است و جدیدترین آن‌ها، فتنه اقتصادی است.

وی افزود: در فتنه اقتصادی دنبال آن هستند که بر مردم آن ‌قدر فشار بیاورند که جام زهر نوشیده شود و بگویند باید برویم تسلیم شویم چرا که نظام سلطه همه‌چیز را می‌خواهد از ما بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت: چند نقطه مشترک وجود دارد که یکی از آن‌ها این است که اتاق اصلی فرماندهی فتنه‌ها در خارج کشور است و اتاق‌هایی در داخل کشور وجود دارد که دستور از خارج می‌گیرند، پول لازم را می‌گیرند و رسانه‌ها و بستر لازم الکترونیک و شبکه اجتماعی را از خارج حمایت و مرتب این حرکت را سازمان‌دهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در فتنه اقتصادی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هرکدام نقشی دارند که در ظاهر متفاوت است، اما در باطن به یک هدف ختم می‌شود و هم‌زمان با فتنه اقتصادی فتنه سیاسی را هم دنبال می‌کنند که نمونه آن تهدیدهای ترامپ است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نقش بعدی متعلق به نفوذی‌هاست که از نفوذی‌ها هیچ‌گاه نباید غفلت کنیم که در سال ۹۴ مقام معظم رهبری نسبه به آنها هشدار دادند.

وی گفت: بخش بعدی در فتنه اقتصادی افراد بی‌انگیزه و بی‌حال هستند که فقط صندلی مسندی را اشغال کرده‌اند و از کار و تلاش خبری نیست.
 
این عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: بخش بعدی نقش نفاق در مسائل اقتصادی است که وقتی بررسی می‌کنیم برخی از واحدهای بزرگ اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار کردند، عناصری بودند که قبلاً در سازمان منافقان فعال بودند و نمونه آن قضیه هفت تپه بود که عده‌ای فقط دنبال اخراج کارگران، ایجاد نارضایتی و خواباندن تولید کشور هستند.

وی افزود: به حول قوه الهی و همکاری و همراهی مردم بصیر ایران اسلامی، انقلاب اسلامی ایران از همه دشمنی‌ها و کینه ‌توزی‌ها سربلند خارج می‌شود و به مانند همیشه در اوج قله افتخار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha