• دوشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۷ / ۰۷:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97101708762
  • خبرنگار : 71511

فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا:

مردم نباید فاصله‌ای میان خود و مدیران انقلابی حس کنند

مردم نباید فاصله‌ای میان خود و مدیران انقلابی حس کنند

یک نماینده سابق مجلس گفت: مردم بهترین منتقدان مسئولین هستند، حذف فاصله‌ها به‌نفع همه اعم از مسئولین و مردم است.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدام حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در جهت برداشتن فاصله‌ میان مردم و مسئولین، اظهار کرد: علاوه بر تحسین این حرکت مثبت و خوب، باید گفت لازم بود تا زودتر شاهد عزمی برای برداشتن فاصله میان مردم و مسئولین می‌بودیم.

وی ادامه داد: معنای این حرکت نمادین این است که هیچگونه حائلی نباید بین مردم و حاکمیت باشد، تاکید می‌کنم که این اتفاق باید زودتر رخ می‌داد؛ چرا که در فرامین حضرت علی (ع) نیز ضروریاتی که مسئولین باید رعایت کنند، آمده است.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب به دلیل ترورهایی که توسط منافقین و دشمنان انجام می‌شد، فاصله‌هایی جهت حفظ امنیت مسئولین ایجاد شد، اما شرایط امروز نسبت به آن زمان متفاوت شده است.

وی افزود: علاوه بر اینکه در مصلی‌های نماز جمعه سراسر کشور، این اقدام باید تکرار شود، باید از این فرصت جهت اصلاح فاصله‌گذاری‌ها در تمام امور و ابعاد استفاده شود. معنای این موضوع این نیست که تدابیر امنیتی را نادیده بگیرند، اما ضمن توجه به موضوع امنیت اولویت را باید به برداشتن فاصله‌ها داد.

فیاضی گفت: مردم نباید هیچ فاصله‌ای را میان خود و مدیران انقلابی حس کنند؛ در این صورت است که اعتمادشان به نظام بیش‌تر می‌شود. در چنین شرایطی مسئولین مشکلات مردم را هم بی‌واسطه لمس می‌کنند و رفتارهای سیاسی و اجتماعی خود را اصلاح خواهند کرد.

وی در پایان گفت: مردم بهترین منتقدان مسئولین هستند. یکی از اشکالات فاصله‌گذاری‌ها این است که عده‌ای دور مسئولین را می‌گیرند و از جامعه اطلاعات‌ غلط می‌دهند، سپس همان مسئول در آمار و گزارش‌ها حرف‌هایی می‌زند که از نظر مردم واقعیت ندارد. به همین جهت است که تاکید داریم حذف این فاصله ها به نفع همه اعم از مسئولین و مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha