• یکشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97102312420
  • خبرنگار : 30054

مورد انتظارترین سریال‌های جدید سال 2019 - قسمت دوم

مورد انتظارترین سریال‌های جدید سال 2019 - قسمت دوم

در این صفحه مانند قسمت قبلی؛ به معرفی سریال‌هایی می‌پردازیم که در آینده ای نه چندان دور پخش می‌شوند و به قدری جلب توجه کرده‌اند که در سایت IMDb توانسته‌اند در لیست مورد انتظارترین سریال جدید در سال 2019 قرار بگیرند. این لیست 10 عددی بر اساس بازدید کاربران از هر صفحه مرتب و شماره‌گذاری شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، اگر این لیست به سریال‌های جدید محدود نمی‌شد و صرفا به معرفی سریال‌هایی می‌پرداخت که قرار است مجددا پخش خود را شروع کنند، بدون شک سریال کارآگاه حقیقی در داخل این لیست قرار می‌گرفت. در فصل سوم این سریال که قرار است امروز! یعنی 13 ژانویه 2019 پخش شود، بازیگرانی همچون استیون درف، کارمن اجوگو، ری فیشر و ماهرشالا علی بازی می‌کنند.

سریال ترو دتکتیو در واقع یک مجموعه آنتولوژی است. این بدین معنی است که داستان و بازیگران در هر قسمت و هر فصل تغییر می‌کنند. فصل اول این سریال که با حضور متیو مک کانهی و وودی هارلسون پخش شد، به شدت مورد استقبال قرار گرفت و سریال کارآگاه حقیقی را بر سر زبان‌ها انداخت. فصل دوم این سریال هم با حضور بازیگرانی همچون کالین فارل، ویسن وان، ریچل مک آدامز و تیلور کیچ پخش شد و اما به نسبت فصل اول مورد استقبال قرار نگرفت. ایفای نقش ماهرشالا علی در فصل سوم بسیار مورد توجه قرار گرفته است مخصوصا که او جدیدا برای بازی در فیلم کتاب سبز (Green Book 2018) برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد. برای اطلاع از آخرین وضعیت این فیلم و دانلود زیرنویس فارسی سریال Green Book 2018 وارد صفحه این فیلم در سایت ایران زیرنویس شوید. در ادامه با معرفی پنج سریال اول این لیست با ما همراه باشید.

5- دردسر خوب (Good Trouble)

دردسر خوب اسپین آف سریال "The Fosters / پرورشگاهی‌ها" است و داستان کالی و ماریانا فاستر را دنبال می‌کند که به ترتیب نقش آنها را مایا میچل و سیه را رامیرز بازی می‌کنند. این روزها نباید زیاد نگران تمام شدن یک سریال باشیم! چون ظاهرا قرار است تهیه کنندگان سریال بلافاصله دست به ساخت یک سریال جدید در همان فضا بزنند.  در تاریخ سوم ژانویه 2018 شبکه "فری فرم" اعلام کرد که سریال پرورشگاهی‌ها بعد از پنج فصل به اتمام می رسد. اما در همان روز خبر ساخت یک اسپین آف با عنوان دردسر خوب را اعلام کرد. این اتفاق در چند روز اخیر هم دوباره اتفاق افتاد. چند روز پیش شبکه هیستوری اعلام کرد که سریال وایکینگ‌ها (Vikings) بعد از شش فصل به پایان می‌رسد اما خاطر نشان کردند که احتمال ساخت اسپین آف هایی برای این سریال بسیار محتمل است. ظاهرا بعد از دانلود سریال و دانلود زیرنویس فارسی سریال Vikings باید دوباره به تماشای دنیای وایکینگ‌ها بنشینیم. سریال اسپین آف سریال پرورشگاهی ها پنج سال بعد از اتفاقات آخرین قسمت سریال اتفاق می‌افتد. داستان سریال دردسر خوب از جایی شروع می‌شود که کالی و ماریانا به شمال نقل مکان می‌کنند و در لس آنجلس مستقر می‌شوند. اکنون مالی و ماریانا آماده اند تا زندگی بزرگسالی خود را شروع کنند.

4- آکادمی آمبرلا (The Academy Umbrella)

آکادمی آمبرلا یکی از کمیک‌های تحسین شده به قلم جرارد وی و گابریل با است که توانست چراغ سبز را از نتفلیکس بگیرد. این لایو اکشن اقتباسی که قرار است در فوریه 2019 از نتفلیکس پخش شود و بازیگران همچون الن پیچ و مری جی بلایژ را در تیم خود دارد، داستان دانش آموزان سابق یک مدرسه ابرقهرمانی را دنبال می‌کند که باید با هم متحد شوند تا دنیا را از یک خطر اجتناب ناپذیر نجات دهند.   

3- گذرگاه (The Passage)

یک تاسیسات دولتی مخفی، یک ویروس کشنده، یک گونه جهش یافته ژنتیکی از هیولاها و یک دختر جوان که ممکن است کلید رهایی از یک موقعیت مرگبار باشد، پایه‌های این سریال فانتزی هستند. این سریال که از شبکه فاکس (Fox) پخش می‌شود، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جاستین کرونین است و بازیگرانی همچون مارک-پل گاسلر و بریانا براون در آن به ایفای نقش می‌پردازند. با اینکه آثار فانتزی یکی از محبوب‌ترین آثار محسوب می‌شوند، اما این آثار همواره روی پرده موفق نبوده اند. امسال شاهد اکران فیلم فانتزی فندق شکن و چهار قلمرو بودیم و با اینکه یکی از فانتزی‌ترین فیلم های 2018 محسوب می‌شود، اما نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و یا در گیشه موفق شود. البته با این حال، دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Nutcracker and the Four Realms 2018 طرفداران خاص خود را دارد و قرار است درست مانند فیلم ونوم از آن استقبال شود. از طرفی دیگر دست سازندگان این آثار در سریال باز تر است و بهتر میتوانند داستان و شخصیت‌ها را پرداخت کنند. باید ببینیم که سریال گذرگاه از کدام آثار خواهد بود.

2- من شب هستم (I am the Night)

کریس پاین و کارگردان فیلم "زن شگفت انگیز 2017" یعنی پتی جنکینز دوباره با هم همکاری می‌کنند اما این بار قرار است که در یک سریال محدود برای شبکه تی ان تی (TNT) با هم همکاری کنند. پاین در این سریال در کنار ایندیا آیسلی بازی می‌کند. سریال من شب هستم داستان یک خبرنگار و یک زن جوان را در حالی دنبال می‌کند که این دو پرده از یک راز مرموز از گذشته این زن جوان بر می‌دارند. این تنها سریال جنایی-درام که در ژانویه 2019 پخش می‌شود نیست و این سوال را به وجود می‌آورد که آیا این سریال می‌ تواند با دیگر سریال‌های مشابه رقابت کند یا خیر؟ ظاهرا باید صبر کنیم و ببینیم.

1- نشانه‌های خوب (Good Omens)

نشانه‌های خوب که یک رمان بسیار محبوب و گاها خنده‌دار است و توسط نیل گیمن (خالق رمان خدایان آمریکایی) نوشته شده است، بالاخره توانست به صفحه نمایش بیاید. در این سریال مایکل شین در نقش فرشته‌ای به نام ازیرافیل و دیوید تننت در نقش شیطانی به نام کراولی باز می‌کنند. در طول سریال این دو با هم متحد می‌شوند تا از وقوع آرماگدون جلوگیری کنند. با توجه به توضیحات داده شده، این سریال هم از ادبیات آخرالزمانی بهره گرفته و به مورد انتظارترین سریال پیش رو سایت IMBb تبدیل شده است.

انتهای رپورتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha