• سه‌شنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97102513755
  • خبرنگار : 30054

آکوامن یک میلیاردی شد؛ پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی

آکوامن یک میلیاردی شد؛ پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی

فیلم آکوامن کم کم به موفقیت های خود ادامه داد تا اینکه در طول هفته گذشته بالاخره توانست از مرز فروش یک میلیارد دلار عبور کند و به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی تبدیل شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، این فیلم تا به حال توانسته یک میلیارد و 21 میلیون در سراسر جهان بفروشد که 733.6 میلیون دلار را از فروش در کشورهای خارجی و 287.8 میلیون دلار را از فروش خود در آمریکایی شمالی به دست آورده است. آکوامن همچنین در طول چند روز گذشته توانسته بود که رکورد بهترین فروش خارجی فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی که قبلا با 543 میلیون دلار در اختیار "بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت" بود را بشکند و به پر فروش‌ترین فیلم دی سی در گیشه خارجی تبدیل شود. آکوامن قسمت عمده از این موفقیت را مدیون فروش بسیار خوب خود در چین است. این فیلم به تنهایی در چین توانسته نزدیک به 300 میلیون دلار فروش داشته باشد.

پیش بینی می‌شود که تا هفته آینده این فیلم از مرز 300 میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی عبور کند تا بعد از زن شگفت انگیز (412 میلیون دلار)، بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت (330 میلیون دلار) و جوخه انتحار (325 میلیون دلار) به چهارمین فیلم پرفروش دی سی در آمریکای شمالی تبدیل شود. فیلم جوخه انتحار که در سال 2016 اکران شد، از آن دست فیلم‌هایی بود که تیم بازیگری فیلم باعث فروش بالای آن شد. در این فیلم بازیگرانی همچون ویل اسمیت، مارگو رابی، یوئل کینامان، جای کورتنی، کارا دلوین، ازرا میلر، جرد لتو، اسکات ایستوود، بن افلک و وایولا دیویس بازی کردند. با اینکه فیلم جوخه انتحار عموما نقد های منفی از منتقدان دریافت کرد، اما بازی افرادی همچون ویل اسمیت در نقش ددشات، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و مارگو رابی در نقش هارلین کوینزل (هارلی کویین) مورد تحسین قرار گرفت.

وایولا دیویس که در این فیلم نقش آماندا والر را ایفا می‌کند، از بازیگران برجسته ای است که به خوبی از پس بازی در تمام نقش‌های خود بر می‌آید. او تا کنون یک بار برای بازی در فیلم حصارها 2016 با کارگردانی دنزل واشنگتن برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش زن شده و برای جوایز زیادی هم نامزد شده است. دیویس امسال در فیلم بیوه‌ها به کارگردانی استیو مک کوئین بازی کرده است و این بازی او نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. فیلم  بیوه‌ها داستان چهار زن را روایت می‌کند که هیچ نقطه مشترکی ندارند به غیر از یک چیز: شوهر هر چهار تای آنها به تازگی فوت کرده اند و اکنون مقدار زیادی پول بدهکار هستند. در واقع شوهران خلافکار این چهار زن با هم همکار بوده اند اما در طول یکی از سرقت هایشان توسط نیروهای پلیس کشته میشوند.

حال هر کدام از این چهار زن از طرف خانواده جنایتکاری همسرانشان به خاطر بدهکاری‌های زیاد تهدید می‌شوند. تا اینکه یکی از آنها یک راه چاره پیدا می‌کند و مابقی را دور هم می‌کند. بعد از بحث و کشمکش های فراوان، آنها تصمیم می‌گیرند که ماموریت تمام نشده همسران خود را به انجام برسانند و با پول‌هایی که از این سرقت به دست می‌آوردند، بدهی‌های خود را صاف کنند. با توجه به اینکه این فیلم به خاطر تیم بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه مورد تحسین قرار گرفته و قرار است شاهد بازهای به یاد ماندنی باشیم، برای دانلود زیرنویس فارسی فیلم Widows 2018 دل توی دلمان نیست.

اگر به دیدن فیلم های درام گونه مانند فیلم بیوه ها علاقه مند هستید، خبر خوبی برای شما داریم. در طول چند هفته آینده قرار است فیلم جدید مارک والبرگ، اکتاویا اسپنسر و رز بیرون با نام خانواده فوری منتشر شود. این فیلم که یکی از بهترین فیلم‌های درام سال لقب گرفته است، بر طبق صفحه دانلود زیرنویس فارسی فیلم Instant Family 2018، داستان زوجی را روایت می‌کند که هیچ بچه ای ندارند اما بعد از اینکه به یک خانه جدید نقل مکان می‌کنند و با اتاق‌هایی خالی روبرو می شوند، تصمیم جدیدی در زندگی خود می گیرند. آنها تصمیم می‌گیرند که چند کودک را به فرزند خواندگی قبول کنند و یک زندگی خوب را برای آنها فراهم کنند. اما عمل کردن به این حرف بسیار سخت‌تر از گفتن آن است. آنها سه فرزند را به فرزندخواندگی قبول می‌کنند اما این منزله شروع چالش‌ها برای هر دو طرف است.

مقداری از آکوامن فاصله گرفتیم! آکوامن داستان مردی به نام آرتور کری را روایت می‌کند که متوجه می شود باید رهبری نسل آتلانتیس را به دست بگیرد و به قهرمانی برای جهان تبدیل شود. این در حالی است که برادر ناتنی او می‌خواهد هفت قلمرو دریایی را بر علیه سطح زمین که همواره باعث آلودگی دریاها می شوند، متحد کند و جنگ بزرگی را شروع کند. جیسون موموآ، نیکول کیدمن، امبر هرد،  دولف لاندگرن، پاتریک ویلسون و ویلم دفو در این فیلم که توسط جیمز وان کارگردانی شده است، بازی کرده اند.

ویلم دفو که قبلا هم در فیلم‌های ابرقهرمانی بازی کرده است، امسال برای ایفای نقش ونسان ون گوگ در فیلم "بر دروازه ابدیت" بسیار مورد توجه قرار گرفت. او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مرد در یک فیلم درام و موفق به کسب همین جایزه در مراسم جوایز ستلایت شد.
برای دانلود زیرنویس فارسی فیلم At Eternity’s Gate 2018 که زندگی ونسان ون گوگ را در طول تبعید خود خواسته اش روایت می‌کند، وارد سایت ایران زیرنویس شوید.

فیلم دروازه ابدیت برای اولین بار در رقابت های اصلی جشنواره ونیز 2018 بر روی پرده رفت و به صورت عمومی در نوامبر همان سال اکران شد.

انتهای رپورتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha