• پنجشنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۷ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97102714925
  • خبرنگار : 71438

مبلغ پاداش میلیاردی تیم ملی فوتبال مشخص شد

مبلغ پاداش میلیاردی تیم ملی فوتبال مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران پس از اتمام مسابقه‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا پاداش قابل توجهی از سوی وزارت ورزش وجوانان دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس دستورالعمل بازیکنان و عوامل و تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی و تساوی در هر مسابقه پاداش مشخصی دریافت می‌کنند از همین رو محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان پیش از مسابقه ایران و امارات با چمدان‌هایی پر از یورو راهی امارات شد و با وجود مشکلاتی که در بدو ورود به این کشور پیدا کرده بود، توانست پاداش ملی‌پوشان بعد از بازی با عراق به دست‌شان برساند.

مبلغ ۴۵۰ هزار یورو معادل ۶۰۰ هزار دلار با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و دستور مستقیم اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به تیم ملی فوتبال ایران اختصاص پیدا کرد.

این مبلغ دیروز بعد از انجام بازی ایران و عراق بابت پیروزی‌های قبل از جام ملت‌ها و دو برد و یک تساوی مرحله گروهی به عوامل تیم پرداخت شد.

سهم هر بازیکن از این پاداش ۳هزار دلار بابت هر برد بود که کی‌روش دو برابر این مبلغ یعنی ۶ هزار دلار دریافت کرد.

سایر عوامل تیم نیز همانند بازیکنان، پاداش گرفتند.

به گزارش ایسنا در حالی پاداش ۶۰۰ هزار دلاری بین بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال توزیع شد که امروز کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای انتقادی به مسئولان وزارت ورزش و جوانان حمله کرد.

انتهای پیام

خبرنگار: علی احدی

دبیر: علی غفار

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۷ ۲۰:۴۲

دردش همین بوده. ولی بدبختی کشورمان فوتبال نیست.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۷ ۲۱:۳۳

فعلا که شما دارید حمله می‌کنید

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۰۰:۰۹

450000 یورو نیازی به چمدان‌های پر از پول ندارد، 900 تا 500 تایی کافی است.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۰۰:۱۱

شاید به ریال پرداخت کرده‌اند

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۵

بدبخت کی‌روش. ان‌قدر خون به دل این مربی کردید که بی چاره از کنترل خارج شده، آخه شش هزار دلار برای چنین مربی پوله؟واقعا خجالت بکشید از تخریب چنین شخصی، خوشبختانه که روزهای آخر عذابش تو ایرانه. خوشحالم از این بابت.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۰۲:۰۲

شیون برای مردم که کشور دچار تهدید و تحریم هست. و گرفتن پول زور مالیات قبوض از مردم و سپس هدیه به اقایونی که به اندازه یه رفتگر زحمت‌کش فکر نکنم دلشون به‌حال مردم بسوزه... این نیز بگذرد.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۰۶:۲۲

شق القمر کردند بیش از 25 نفر کنار زمین نشستند و 3 هزار دلار هم گرفتند آن وقت برای سلامتی مردم پول نیست، خوراک دام و طیور پول نیست!!!!!!!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۰۸:۴۸

با سلام من نمی فهمم مگه واحد پول کشور ما یورو است؟ حالا چه کاری می‌کنند؟ به جز سگ دو زدن و پول گرفتن؟ حرافی و وراجی کردن درباره مسائل مختلف؛ دردسرهای عظیم درست کردن برای باشگاه‌ها؛ اعصاب خوردی با رفتارها و گفتارهای فردی و اجتماعی برای ملت؛ اگر وظیفه ایشان است و افتخار می‌کنند برای ایران بازی می کنند این کار ها دیگر چیست؟ البته می فهمم برای بستن دهان کی‌روش این پول‌ها کم است. کی‌روش خدایی می‌کند خودش که پرتوقع است بازیکنان را هم پرتوقع‌تر کرده است. توی این اوضاع و احوال اقتصادی دادن این پول‌ها از بیت‌المال عادلانه است؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۷ ۱۳:۰۰

سه هزار دلار پوله؟ هر کدوم یک از این ملتی که همش نق می‌زنن که ما بدبختیم توی یکی از سفرهاشون به ترکیه یا دوبی یا عتبات بیش‌تر از این مبلغ با خودشون می‌برن و جنس می‌خرن!