• جمعه / ۲۸ دی ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97102814985
  • منبع : فدراسیون فوتبال

تاج جواب کی‌روش را داد

تاج جواب کی‌روش را داد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: کادر فنی و مسئولان تیم‌ ملی فقط موظفند به مسائل فنی تیم بپردازند و از بیان هرگونه مسائل غیرفنی و جانبی پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج عنوان کرد: خانواده فوتبال در این مقطع حساس بر حفظ آرامش و وحدت و پرهیز از تنش تاکید دارند. شرح و تفصیل هر موضوع و انتقادی می بایست به پس از این رقابت ها موکول شود.

وی ادامه داد: تنها هدف وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و کلیه فوتبالدوستان‌ گرامی و مردم عزیز ایران سربلندی تیم ملی است و همگان به سهم خود در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند. اجمالا عرض می کنم که تاکنون پاداش، حقوق و پول روزانه کادر فنی و بازیکنان برای مسابقات تدارکاتی جام جهانی، جام جهانی، مسابقات تدارکاتی پیش از جام ملت ها و همچنین دیدارهای مرحله گروهی این پیکارها پرداخت شده است که مبلغ آن در صورت ضرورت اعلام می‌شود. درباره حقوق سرمربی محترم تیم ملی در قرارداد جدید ۶ ماهه در تامین و ترانسفر پول فدراسیون با مشکلاتی روبرو بود که در صدد رفع آن است. کادر فنی و مسئولان تیم‌ ملی فقط موظفند به مسائل فنی تیم بپردازند و از بیان هرگونه مسائل غیرفنی و جانبی پرهیز کنند.

تاج تصریح کرد: تجربه نشان‌ داده در ادوار گذشته هم حواشی مشابهی رخ داده بوده که به تیم‌ ملی لطمه زده، بر این اساس می بایست این حواشی را مدیریت کرد تا به تیم ملی و توسعه فوتبال لطمه وارد نشود.


انتهای پیام

دبیر خبر: امیرداود کمالی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۰:۱۲

ما هرگز دعوای کی‌روش و اسپانسر البسه را در فرودگاه امام برای چندرغاز فراموش نخواهیم کرد.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۰:۲۸

جواب کی‌روش را از ابتدا می‌دادید به اینجا نمی‌کشید

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۰

ماشالله. چقدر ابهت واقعا. چه مدیریت محکمی! احسنت!!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۱:۱۹

کی‌روش تاج را حساب نمیکنه که به حرفش گوش کنه!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۲

آقای تاج. اگر مسایل فنی تیم و توجه نکردن به نیازهای تیم به مسایل غیرفنی ربط داشته باشد چی؟

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۱:۳۱

یک سوی به قاضی رفتن همیشه شیوه‌ای غلط در کشور ما برای تخریب هر نوع شخصیت و سیستمی بوده. یک نفر در ایسنا نیامده از کی‌روش بپرسد دلیل سخنان خودت را بگو، چه مشکلی وجود دارد، این یعنی آقای عزیز، نبود شفافیت.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۲:۳۰

حق با شماست قبل از شما هم اين اتفاقات بوده اصلاً به شما ربط نداره! خودش رو ناراحت نكن!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۳:۲۵

کی‌روش واقعیت رو گفته و از هیچ کسی ترس نداره و شفاف سازی میکنه که چه کسی با باند بازی مانع پیشرفت فوتبال میشه آقای حیابانی با گریه کردن میخواد جو روانی ایجاد کنه که کی‌روش از ایران بره.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۴:۱۰

آقا کی‌روش فقط در باره قرارداد 6 ماهه خود توضیح داد.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۶:۴۱

چقدر قاطع و مدبرانه!!!!!!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۷:۰۳

تاج صحبت کاملا درستی کرده است. اما قطعاً عده ای هستند که از قهرمان شدن تیم ایران به مربیگری کی‌روش راضی نیستند و به هر طناب پوسیده‌ای برای تحقق نیافتن آن چنگ می‌اندازند.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۹ ۱۱:۱۶

توهین به ملت ایران نباید بی پاسخ بماند.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۷:۳۶

جواب این مرد گستاخ و دروغگو و فتنه‌گر فقط اخراج اخراج و اخراجه. فدراسیون فوتبال در راس آن آقای تاج تا دیر نشده اخراش کنید تا این مرد متوجه بشه روی نیمکت تیم ملی چه کشوری نشسته است. اخراج همین امروز همین الان.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۸ ۱۷:۵۹

یک بام و دو هوا در پرداخت‌ها. وقتی از حقوق نجومی می‌گوییم فریادمان برای مدیران به آسمان می‌رسد. اما گویا برای فوتبالیست‌ها و مربی هواشناس آن‌ها دو ریال پول خورده و اهمیتی نداره.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۹ ۰۲:۱۹

متاسفانه تاج هم انگلیسی بلد نیست وگرنه می‌فهمید ترجمه حرف‌های کی‌روش دقیق نیست.