• شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97102915401
  • خبرنگار : 71549

کی‌روش: عاشق مردم ایران می‌شوید/ مربیگری در کلمبیا برایم افتخار است اما ...

کی‌روش: عاشق مردم ایران می‌شوید/ مربیگری در کلمبیا برایم افتخار است اما ...

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشنهاد کلمبیا گفت: کار کردن در کلمبیا برایم افتخار است اما فعلا به تیم ملی ایران تعهد دارم.

به گزارش ایسنا و به نقل از AFP، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: مردم تحت تاثیر تحریم‌های احساسی هستند و از آن لطمه خورده‌اند اما زمانی که با این افراد فوق العاده زندگی می‌کنید و احساسی که نسبت به تیم ملی دارند را می‌بینید، عاشقشان می‌شوید.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین گفت: بازیکنان ایرانی را دوست دارم، آنها شخصیت قوی دارند و همیشه دوست دارند بهتر شوند و برای آن می‌جنگند آنها نسب به کشور و پیراهن تیم ملی عرق دارند. آنها یکی از با ثبات‌ترین خانواده‌های فوتبالی هستند که من در طول زندگی‌ام شناختم. سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که تنها پیراهن تیم ملی برایشان مهم باشد.

کی‌روش افزود: هیچ کسی نمی‌تواند بیش از این ما و بازیکنان ما را تحت فشار قرار دهد. اجازه نخواهیم داد که تنش‌ها باعث شود روی بازی‌مان تاثیر بگذارد و ما را از رویایمان دور سازد.

کارلوس کی‌روش یک پیشنهاد هم برای هدایت تیم ملی کلمبیا دارد. او نسبت به این پیشنهاد علاقه‌مند است اما تصمیش را در پایان ماه فوریه می‌گیرد؛ زمانی که حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: شکی در این نیست که فدراسیون کلمبیا علاقه‌مندی‌اش را برای مربیگیری من اعلام کرده و به من اعتماد دارد. کلمبیا تیم فوق العاده‌ای دارد که از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است. این تیم در رنگنیگ فیفا در رتبه‌های بالایی قرار دارد و تیم صاحب سبکی است. برای من مربی‌گری در این تیم یک افتخار است اما من در حال حاضر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارم و نسبت به این تیم مسئولیت دارم.

کی‌روش در مورد تصمیم خود اظهار کرد: با دقت این پیشنهاد را بررسی خواهم کرد.

انتهای پیام

مترجم: فرشته تقی‌زاده

دبیر خبر: محمدعلی ایزدی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۹ ۱۱:۴۵

خبرگزاری محترم. یک مربی فوتبالی، به‌خصوص آن هم از نوع خارجی‌اش فقط و فقط باید به نکات فنی تیمش و بازیکنانش بپردازد. اگر جز این شد باید متوجه شویم که آن مربی مشکل خود بزرگ بینی دارد، که خود را قیم یک ملت می‌داند و درباره اموری صحبت می‌کند که اصلا به ایشان ارتباطی ندارد. متاسفانه احترام بیش از حد و مهمان نوازی ما ایرانی‌ها بعضی از خارجی‌ها را دچار توهم می‌کند و آن‌ها به اشتباه فکر می‌کنند، ما مردم کشور های در حال توسعه از نظر فکری و ذهنی در حد آن‌ها نیستیم. این برداشت کودکانه و سطحی آن‌ها از مردم ایران باعث شده که بیگانگان خود را دلسوز و حامی مردم معرفی کنند!!. این در حالی است که در طول تاریخ ایران، بیگانگان همیشه تا زمانی که منافع شان تامین و اوضاع به وفق مرادشان بوده دم بر نمی‌آورند و تا آن لحظه از نظر آن‌ها همه چیز گل و بلبل بوده. ولی امان از زمانی که مانند آقای کی روش دیگر قراردادشان تمدید نشود. به‌خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش می‌کشند و کلیه مبانی اخلاق را، که قبلا به‌ظاهر مدعی آن بودند به شدت تمام زیر پا می‌گذارند.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۹ ۱۳:۲۶

آخ ناز تو برم مرد عاشق دلارهای ایران! چگونه عاشق همه مردم ایران هستی در حالی که به خاطر سیخونک به پر هوادارترین تیم ایران دیگر در بین این جماعت محبوبیتی نداری؟

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۹ ۱۳:۳۴

افسوس که او را از دست خواهیم داد