• یکشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۷ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97103015897
  • خبرنگار : 90111

سخنان عجیب تحلیل‌گر عمانی درباره تیم ملی ایران!

تمرین صبحگاهی تیم ملی ایران

مفسر و تحلیل‌گر فوتبال عمانی قبل از دیدار برابر تیم ملی فوتبال کشورمان سخنان عجیبی درباره تیم ایران و شیوه بازی این تیم به زبان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت عربی کوره، تیم‌ ‌ملی فوتبال عمان که به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 راه پیدا کرد باید در این مرحله به مصاف ایران برود.

احمد الرواس، تحلیل‌گر سرشناس عمانی قبل از این بازی حرف‌های عجیبی را بر زبان آورد. او در این باره، گفت‌: من امید زیادی برای پیروزی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دارم و معتقدم که دیدار برابر ایران سخت نیست. نمی‌توان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را با تیم‌هایی همچون کره جنوبی و ژاپن مقایسه کرد. تیم‌های شرق آسیا مثل کره و ژاپن در کنار تاکتیک و مهارت‌های فردی راهکارهای زیادی برای رسیدن به گل دارند اما تیم‌ ‌ملی ایران تنها راهکارهای ساده‌ای برای پیروزی دارد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در سال 2004 با عمان هم گروه بوده است، این تحلیلگر سرشناس عمانی به این جام اشاره کرد و ادامه داد: ما در سال 2004 هم با این تیم در جام ملت های آسیا روبرو شدیم، اگر داور به ما ظلم نمی‌کرد پیروز میدان می‌شدیم.

او در پایان گفت‌: سه عامل باعث می‌شود تا تیم ملی فوتبال عمان در این دیدار به پیروزی برسد. نخست اعتماد به نفس بازیکنان، دوم آمادگی ذهنی بالا و سوم هم استفاده از فرصت‌ها.

انتهای پیام

مترجم: پیام کریمی

دبیر خبر: یوسف اکبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۰۸:۳۰

ایشون اشتباه میکنن. ما غیر از تاکتیک اوت بلند از روش اوت کوتاه هم می‌توانیم استفاده کنیم!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۰۸:۳۵

عجیب بودنش چی بود؟

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۰۸:۵۹

من بعد از دیدن 6 بازی گذشته تیم ایران چه در جام جهانی و چه در این بازی‌ها به این تحلیل‌گر کاملا حق می‌دهم. بازی ایرانی‌ها هیچ تاکتیک خاصی ندارد و فقط از روی روند کلی فوتبال و داشتن مهره‌های فراوان است که به مراحل بعدی می‌رود. بازی در برابر اسپانیا و پرتغال هم کاملا دفاعی بود و تکلیف فوتبال دفاعی هم که معلوم است.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۲۲:۲۹

اره فقط زمان برانکو تاکتیک داشتیم فقط ایستگاهی

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۰۹:۰۵

کاملا درست گفته

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۰۹:۵۰

ببخشید چرا تیتر کردین عجیب؟ خوب یک عمانی علاقه‌مند کشورشه، به نظر شما بیاد بگه تیم ما حتما می‌بازه، یک کم احساسات رو کنار بگذاریم و واقع گرا باشیم. تیم ملی ما با هزار تا کی‌روش هم تیم ملی نمی‌شه، تا زیر ساخت‌ها درست نشه، باشگاه‌ها درست نشن فوتبال ما فوتبال نمی‌شه، نگاه کنید به روند پیشرفت ژاپن لطفا.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۰۹:۵۴

در 2004 تحفه‌ای به نام برانکو در راس تیم ملی بود ولی الان کی‌روش کبیر در راس تیم ملی عزیز است

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۵:۴۳

معلومه موفقیت‌های پیاپی برانكو خیلی بهت فشار آورده. همون برانكو یه قهرمانی واسه تیم ملی آورد. این آقا كه تا حالا یه موز هم واسه تیم ملی نیاورده. در ادامه هم نخواهد آورد.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۰:۳۱

درست میگه دیگه! تعجب برای چیه... ما تاکتیک‌مون کجا بود.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۰:۵۰

راااااااااست گفته خدااااایی

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۰:۵۷

عجیب نیست، واقعیت رو گفته! تیم ایران هیچ تاکتیک و استراتژی منحصر بفردی نداره که تیمی ازش هراس داشته باشه. تنها حربه تیمی و فکری کی‌روش نداشتن ترکیب ثابت به پشتوانه‌ی بازیکنان تیمه که یکی از عواملی هست که نمی‌تونه از این تیم دل بکنه و بعلاوه پولی که فقط ایران بهش میده.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۱:۰۲

وقتی جلوی عراق افتضاح بازی کنی دیگه کسی از ایران نمی‌ترسه

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۲:۴۰

راست میگه خوب.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۳:۰۸

کجاش عجیب بود!؟ مفسر عمانی یه چیزی گفته یعنی باید چی می‌گفت؟ یعنی اونم باید فقط از کی‌روش و تیمش تعریف کنه؟

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۳:۰۹

خدا پدرش بیامرزه. تکنیک داریم اوت دستی

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۳:۳۴

همه ی چیزهایی که گفته درسته پس عجیب بودنش کجابود؟

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۳:۴۷

منظورشون از تاکتیک ساده چیه؟ تاکتیک پیچیده چجوریه ؟!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۶:۵۲

تیتر عجیبی را برای خبر انتخاب کردین.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۵:۱۲

بنده خدا عین حقیقت رو گفته. کجاش حرف عجیب زده؟؟ تا حالا کدوم تیم فوتبال ایرانی تونسته صفر تا صد یک گل رو بر اساس تاکتیک، وارد دروازه حریفش بکنه؟

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۵:۵۰

اوت دستی تاکتیک ایرانه

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۶:۳۵

این حق طبیعی هر کسی‌ هستش که غیرتش بهش میگه که از تیم ملی‌ خودش دفاع کنه، بنابرین گفته این عمانی تعجب نداره ولی‌ تعجب کامنت یک عده تیفوسی‌های طرفدار پرسپولیس هستند که منتظر شکست تیم ملی‌ ایران هستند!!!!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۹:۱۸

این حق مسلم هر تحلیل گریست که مانند جواد خیابانی از خود یک جوکر بسازد.

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۹:۲۷

حرف حق زده کجاش عجیبه

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۲۲:۳۱

بازی‌های ایران در جام 2006 و 2014 تفاوت برانکو و کی‌روش رو نشون میده

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۱ ۱۰:۲۲

همين ويتنام كه 2 بر صفر برديم و خيليا انتقاد كردن ديديد كه اردن رو حذف كرد...متاسفانه بعضي‌ها توقع قهرمان جهان از تيم ملي دارن...تيمي كه در جام جهاني چهار امتياز بگيره بهترين تيم آسيا باشه با اين وضعيت مديريت تيم نيست؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۷ ۱۷:۵۵

برای ما ایرانیا مرغ همسایه همیشه غازه! الان که دیگه طلاست!!