• یکشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 97103016296
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

رسانه‌ها در اربعین سنگ تمام گذاشتند

رسانه‌ها در اربعین سنگ تمام گذاشتند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام از تلاش رسانه‌ها در انعکاس رویداد مهم پیاده‌روی اربعین تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا،«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در مراسم اختتامیه‌ی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه، اظهار کرد: رسانه‌های استان در اربعین سنگ تمام گذاشتند و در دیگر زمینه‌ها در ارائه به موقع اطلاعات تلاش قابل تقدیری دارند.

وی با بیان این‌که متأسفانه برخی مدیران آن گونه که کار کرده‌اند، اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، تصریح کرد: نتیجه‌ی چنین رویکردی این است که در برخی موارد عملکرد بسیار عالی داشتیم اما در ارزیابی‌ها این عملکردها دیده نمی‌شود.

استاندار ایلام گفت: اعتبارات ارزی خوبی در زمینه‌ میادین مشترک نفتی و پتروشیمی دهلران جذب شده است و لازم است همه‌ی مدیران و روابط‌عمومی‌ها در ارتباط گرقتن با رسانه‌ها به‌درستی عملکرد خود را برای جامعه تبیین کنند که برای رسیدن به این هدف دستگاه‌ها لازم است که از مجموعه روابط عمومی و اطلاع رسانی قوی و قدرتمندی برخوردار باشند.

سلیمانی‌دشتکی گفت: برخی گزارش‌ها از جمله این‌که «استان ایلام از لحاظ هزینه خانوار جزو ۵ استان اول کشور است» و «در زمینه کسب و کار نیز جزوء 3 استان ضعیف کشور است»، غیرکارشناسی است و مشکل این گونه آمارها و گزارش‌ها، رسانه‌ها نیستند، بلکه مشکل از نحوه گزارش‌دهی دستگاه‌های اجرایی است .

وی با اشاره تلاش برخی دستگاه‌ها برای بیان عملکرد در قالب بازدید خبرنگاران، خاطرنشان کرد: این بازدیدها هم باید برنامه‌ریزی شده و دقیق و با حضور همه‌ی اصحاب رسانه باشد.

سلیمانی دشتکی در ادامه به دستاوردهای 40 سالگی نظام پرداخت و گفت: در 40 سالگی نظام هستیم و همه باید گفتار و کردار و عملکرد با وحدت و برادری و همبستگی بیشتر پخته‌تر از گذشته عمل کنیم.

وی یادآور شد رسانه‌ها در این ایام به دستاوردهای نظام و انقلاب بپردازند و نقش خطیر خود را چون گذشته به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha