• جمعه / ۵ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97110502408
  • خبرنگار : 71579

مرضیه هاشمی: اتفاقی که برای من افتاد شخصی نبود

مرضیه هاشمی: اتفاقی که برای من افتاد شخصی نبود

خبرنگار پرس تی وی پس از آزادی از زندان با تاکید بر اینکه بازداشتش یک مساله شخصی نبوده است، افزود: از همه می‌خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین راستا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه خبری پرس تی وی در و اولین اظهارات خود پس از آزادی از زندان گفت: با توجه به شرایط موجود از همه دعوت می‌کنم تا به ما بپیوندند و در تظاهرات روز جمعه شرکت کنند. طبیعتاً اتفاقاتی که برای من افتاد یک مساله شخصی نبود و ممکن است این اتفاق برای هر شخص دیگری در آمریکا در هر زمانی اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما باید با این مساله مقابله کنیم، ما در مقابل این ظلم می‌ایستیم و از همه می‌خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین راستا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی پس از ۱۱ روز بازداشت در آمریکا روز چهارشنبه بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد و به خانواده‌اش در واشنگتن ملحق شد.

وی که مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی است روز یکشنبه ۱۳ ژانویه (۲۳ دی ماه) در فرودگاه سنت لوئیس این کشور بازداشت و به یک بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» در واشنگتن منتقل شد. بازداشت او به عنوان یک خبرنگار، بازتاب گسترده‌ای در سراسر جهان داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۵ ۱۳:۴۴

شما شب روز در پرس تی وی بر علیه آمریکا شعار میدی و پول میگیری و میفرستی برای خانواده ات تو آمریکا. بعد میری آمریکا تفریح کنی و انتظار داری اونا بگن بفرمایید.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۵ ۱۴:۵۴

نه خودتون خبرنگاران رو به هزار و یک بهانه بازداشت نمیکنید حالا عیب امریکا میکنید-کلوخ انداز را پاداش سنگ است

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۵ ۲۱:۰۵

خبر را کامل بنویسید و اگر می دانید که خبر کامل نیست در پایان بنویسید که از دیگر جزئیات خبر نداریم ، خانم هاشمی بر اساس قانون آمریکا بازداشت شده و بازداشت ایشان قانونی بوده در کشور ایران هم شاهد در پرونده کیفری جلب و بازداشت می شود و قرار نیست هرکس بازداشت شد متهم به انجام جرم باشد .