• شنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97110603109
  • خبرنگار : 30054

از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران

از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران

با توجه به ازدیاد آموزشگاه‌های زبان و سطح کیفی مطلوب آنها، به جرأت آموزشگاه زبان گات را به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه زبان در تهران معرفی می‌کنیم. این ادعا قطعا مسئولیت‌های زیادی را بر عهده دارد که به توضیحات دقیق و کاملی از ویژگی‌ها و امکانات این آموزشگاه زبان می‌پردازیم تا این ادعا را به اثبات برسانیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، این آموزشگاه از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به طور رسمی از شعبه مرکزی واقع در جنت‌آباد آغاز کرد. این مؤسسه از ابتدا با هدف جلب رضایت زبان‌آموزان، ایجاد محیطی آموزشی و از همه مهم‌تر جذب اساتید حرفه‌ای با مدارک تحصیلی معتبر همچنین سوابق کاری درخشان شروع به کار کرده که تا به امروز در ۶ منطقه اصلی و قابل دسترسی در تهران شعبه تأسیس شده است. لازم به ذکر است که علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان ترکی استانبولی و دیگر زبان‌های خارجی رایج، این مؤسسه به آموزش زبان‌های نادر مانند چینی، اکراینی، روسی، عربی، ژاپنی، هلندی، سوئدی و … نیز پرداخته است.

هر کدام از شعبات آموزشگاه زبان گات کاملاً هوشمندانه و با درایت انتخاب شده تا زبان‌آموزان با خودرو شخصی، وسایل نقلیه عمومی، تاکسی، اتوبوس، مترو و … به راحتی به آموزشگاه رسیده و بدون تأخیر سر کلاس‌ها حاضر شوند. مرکزیت این شعبات باعث شده تا شما در هر منطقه‌ای که سکونت دارید به راحتی دسترسی داشته باشید. حال انتخاب هر کدام از این مجموعه‌ها به عهده شخص شما می‌باشد زیرا هیچکدام از این شعبات به نسبت دیگر شعبه‌ها برتری نداشته، اساتید حرفه‌ای در تمامی این مراکز حضور دارند و همچنین مسئولیت و مدیریت هر ۶ شعبه به عهده یک فرد می‌باشد، بر این اساس سیستم آموزشی یکپارچه و بی‌نقص در تمامی شعبات یکی از بهترین آموزشگاه زبان برقرار است.

دوره‌های آموزشی در آموزشگاه زبان گات

قطعاً برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگر اهدافی دارید که به دنبال سریع‌ترین روش‌های رسیدن به مقصودتان هستید. کارشناسان مجرب این مجموعه با شناسایی و تحقیق در مورد یادگیری زبان دوم توانسته‌اند دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را در اختیار زبان‌آموزان قرار دهند. به طور مثال اگر قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای آزمون سفارت آماده شوید به شما کلاس‌های فشرده را معرفی می‌کنیم، این کلاس‌ها ۲ تا ۳ روز در هفته به مدت ۳ ساعت برگزار می‌شود. اگر وقت کافی برای آمدن به اموزشگاه زبان را ندارید و یا مدت زمان کارتان اجازه شرکت در کلاس‌های فشرده را به شما نمی‌دهد، می‌توانید از کلاس‌های خصوصی ما بهره ببرید، انتخاب روز و ساعات برگزاری کلاس‌های خصوصی به عهده خودتان می‌باشد. همچنین این امکان را دارید تا کلاس‌های خصوصی را در منزل یا محل کارتان نیز برگزار کنید. کلاس‌های ترمیک هم برای محصلان، دانشجویان و تمامی افراد جامعه که محدودیت زمانی ندارند، مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان

در اختیار گذاشتن منابع آموزشی رایگان در هر سطح

تقویت هر ۴ مهارت (reading, writing, listening, speaking) به طور هم زمان

همکاری با بهترین و با تجربه‌ترین اساتید تهران

به کارگیری مؤثرترین و جدیدترین متدهای آموزش زبان انگلیسی و زبان‌های خارجی

دارای مشاوران مجرب برای راهنمایی بهتر شما زبان‌آموزان

ارائه برنامه‌ریزی مخصوص با توجه به هدف شما از یادگیری زبان مورد نظر

دارای کلاس‌های صبح و عصر برای تمامی اقشار جامعه

تنظیم ساعات کلاس با برنامه‌های شما

نشان دادن مسیر درست یادگیری در انواع زبان‌ها

مصاحبه و ارزیابی اساتید آموزشگاه قبل از استخدام

ارزیابی استاد در طول ترم با روش observe

برگزاری آزمون‌های رنکینگ تست و ارزیابی سطح علمی اساتید

ارائه فرم‌های ارزیابی استاد به زبان‌آموزان و آگاهی میزان رضایت آنها از استاد

برگزاری امتحان oral (شفاهی) برای تست speaking زبان‌آموزان توسط سوپروایزر و یا مدیر آموزشگاه

برقراری محیطی دوستانه و توأم با آرامش بین اساتید، زبان‌آموزان و مشاوران مجرب آموزشگاه زبان، امکان برقراری ارتباط با بخش مدیریت، پاسخگویی مستمر از طریق تلگرام پشتیبانی، یا به صورت حضوری و تلفنی، از مهم‌ترین عوامل و فاکتورهای موفق بهترین آموزشگاه زبان در تهران به شمار می‌رود. این توفیق نصیب این مجموعه عظیم شده تا در این مدت زمان بتوانیم بهترین‌های خود را به شما زبان‌آموزان عزیز تقدیم کنیم.

شعب آموزشگاه زبان گات

شعبه ۱: صادقیه، خیابان آیت‌الله کاشانی

شعبه ۲ (شعبه مرکزی): خیابان جنت‌آباد جنوبی، پایین‌تر از مرکز خرید سمرقند، نبش کوچه باهنر پلاک ۲۳۹

شعبه ۳: میدان پونک، رو به روی درب شرقی مرکز خرید بوستان، ساختمان پونک

شعبه ۴: خیابان جردن، بالاتر از اسفندیار، نبش تندیس، پلاک ۱۵۱

شعبه ۵: ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر، ابتدای کوچه شقایق، جنب پاساژ ایرانیان، پلاک ۴۶

شعبه ۶: ضلع جنوب غربی میدان رسالت، ابتدای خیابان شهید مدنی، کوچه اسلام پناه، نبش یوسفی، پلاک ۵

شما در هر سطحی از یادگیری زبان هستید تنها کافیست با یکی از نزدیک‌ترین شعبات ما به محل کار یا منزلتان تماس بگیرید و با مشاوران مجرب آموزشگاه زبان گات به صورت حضوری و غیرحضوری مشورت کنید. مشاوران ما با توجه به شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را برای پیشبرد اهدافتان در اختیار شما قرار خواهند داد. پس همین حالا تماس بگیرید، منتظر حضور سبزتان هستیم.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپورتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha