• دوشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97110804586
  • خبرنگار : 71575

روایت طارمی از مقصرهای گل نخست ژاپن

روایت طارمی از مقصرهای گل نخست ژاپن

مهاجم تیم ملی معتقد است هم‌تیمی‌هایش ژاپن را دست کم نگرفته بودند.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی که در دیدار ایران و ژاپن محروم بود، در پایان این دیدار که با شکست و حذف تیم ملی همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر ژاپن با اشتباه ما به گل نمی‌رسید، هیچ‌گاه نمی‌توانستند دروازه ما را باز کنند.

وی ادامه داد: ما در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ژاپن را کشته بودیم. فکر می‌کنم من و سایر بازیکنان فکر کردیم داور می‌خواهد به بازیکن ژاپن کارت نشان دهد که بازیکنان این‌گونه ایستادند. من یک صدای سوت‌مانند شنیدم و فکر می‌کنم بقیه هم به همین دلیل برگشتند.

طارمی درباره دست کم گرفتن ژاپن گفت: ما ژاپن را دست کم نگرفتیم. نه تنها ژاپن بلکه هیچ تیمی حتی یمن را هم دست کم نگرفتیم و با یک اتفاق باختیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۰۹:۵۱

همین حرف ها نشان می دهد که بازیکنانن تیم ایران هنوز در توهم سیر می کنند با اگر و مگر فکر می کنند شایسته هستند!! فراموش نکنیم که عربستان و استرالیا و کره جنوبی را دیگران حذف کردند، ایران فقط ژاپن را باید حذف می کرد که شکست سنگینی خورد، بدون هیچ حرف و حدیثی، نه از لحاظ فوتبالی و نه از لحاظ فرهنگی این تیم شایسته قهرمانی نبود. باید به فوتبال ژاپن تبریک گفت.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۱۰:۱۳

با سلام کاملا موافقم.................

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۰ ۰۳:۴۶

سلام من هم موافقم، ژاپنی‌ها مزد حرفه‌ای بودنشون رو گرفتند. بهشون تبریک میگم.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۰ ۰۳:۵۱

درود. بازیکنان ایران به جای این که فقط به دنبال مالکیت توپ باشن تازه اونهم جلوی دروازه، به دنبال اعتراض همه دنبال داور دویدند و ژاپن هم با یه سانتر خوشگل، توسط یه بازیکن قدکوتاه با هد گل خوشگلی به ایران زدند و بعدشم چون کل تیم باهم افسردگی حاد گرفتند، دوتا دیگه هم نوش کردند که حداقل به ما ایرانی‌ها ثابت کنن از ایرانی جماعت، حتی لژیونراشونم ، یه تیم حرفه‌ای در نمیاد. بعد گل دوم ، به جای زدن به آب و آتیش ، تازه رفتند تو لاک دفاعی و بازی کلأ دست ژاپن بود، انگار که ما دوتا گل زده بودیم... درکل، به نظر من ، این تیم لیاقت قهرمانی آسیا رو نداشت. چون سر یه حرکت بچگانه و کاملا غیرحرفه‌ای شیرازه خودشون رو از هم پاشیدند. در کل از همشون تشکر می‌کنم از کی‌روش هم که چند سال با اعتبار و مهارت و جمع کردن بیش‌تر فوتبالیست‌های ایرانی تبار دنیا، دریچه های جدیدی رو به فوتبال ایران گشود و البته کاسبی خوبی هم کرد، ممنونم...