• دوشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97110804587
  • خبرنگار : 71536

روایت سردار آزمون از صحبت‌های کی روش در رختکن

روایت سردار آزمون از صحبت‌های کی روش در رختکن

سردار آزمون می‌گوید کی‌روش در نشست خبری کاملا حرفه‌ای رفتار کرده است.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون بعد از شکست سه بر صفر تیم ملی مقابل ژاپن اظهار کرد: اشتباهی از ما رخ داد و منجر به گل نخست ژاپن شد. می‌خواستیم گل خورده را جبران کنیم، همه کار هم کردیم ولی فوتبال همین است و این اتفاق رخ نداد.

وی درباره بازی کردن با یک مهاجم در برابر ژاپن گفت: ما با سه مهاجم بازی می‌کنیم. خیلی وقت است که این‌طور بازی می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره خستگی بازیکنان برابر ژاپن و ناتوانی در انجام بازی پر فشار تا اتمام بازی، تاکید کرد: باید به این موضوع عادت کنیم. باید حرفه‌ای باشیم. برگزاری مسابقات در فاصله چهار روز یک بار، دشوار است.

آزمون درباره اشتباه خط دفاع تیم ملی در صحنه گل نخست و تجمع بر سر داور در حالی که بازی ادامه داشت، یادآور شد: اگر بدشانسی نیمه نخست رخ نمی‌داد، شاید کار به نفع ما می‌شد. این بازی حذفی است و هر کاری برای جبران نتیجه می‌کنید.

این مهاجم درباره اینکه آیا کی روش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده است، تاکید کرد: من نمی‌دانم. او خیلی حرفه‌ای رفتار کرد و حرفی رد و بدل نشد.

وی همچنین درباره اشتباه خط دفاعی و دریافت سه گل مقابل ژاپن گفت: فوتبال همین است و ممکن است هر کسی اشتباه کند. اگر کسی اشتباه می‌کند یعنی کل تیم اشتباه کرده است. ما باید تا آخر ادامه می‌دادیم. متأسفانه اتفاق بدی رخ داد. درست است یک گل زدند اما می‌توانستیم دوباره جبران کنیم.

آزمون در واکنش به اینکه کی‌روش در نشست خبری گفته بازیکنان ایران بعد از گل نخست احساسی بازی کردند، خاطرنشان کرد: اگر کی روش گفته، درست گفته است.

وی درباره خداحافظی کی‌روش از تیم ملی در نشست خبری گفت: او این حرف را زده است؟ من نمی‌دانم. یکی از بهترین مربیان را داشتیم. اگر پایان راهش است، به او افتخار می‌کنیم. در کشور ما همه نباید محبوب باشند. وقتی محبوب هم هستی، افرادی هم از تو متنفر هستند. او کارش را انجام داد. دستش درد نکند. شخصاً از او کار یاد گرفتم. به کار کردن با کادر فنی تیم ملی افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۰۰:۲۴

ما خیلی عالی بازی کردیم همش تقصیر اون داور آشغال بود عوضی اگه از اول بازی انقدر خطا نمی گرفت بازیکنان حواسشان پرت نمی شد که مبادا خطا گرفته بشه اونوقت اون مارمولک با اون چشمای قورباغه‌ای بیاد وبه ما گل بزنه خدا شاهده اگه اون داور اینجا بود به خدا قسم خفش میکردم

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۰۷:۱۷

حرفه ای بودنش مثل شما بود كه تو زمین به جای بازی كردن چك و لگد پرت می كردید؟ مشتاق شنیدن خداحافظی مجدد شما هستیم

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۰۷:۳۳

آفرین.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۰۹ ۰۹:۰۸

خواهش میکنم این فوتبال را اماتور کنید واین همه پول برای این ورزش خرج نشود بجای ان اموزش شنا در مدارس رایگان اجرا شود و هزینه فوتبال صرف ازان شدن حق عضویت در باشگاهها شود تا جونان بتوانند ورزش کنند مثل دهه 60 که بنده با 35 ریال در باشگاه مرغوبکار برای ثبت نام در رشته کشتی پول پرداخت کردم برای یکسال ایا در ان زمان ما این همه معتاد داشتیم