• پنجشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 97111106088
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان:

گذشته انقلاب اسلامی باعث حیرت جهانیان است‌

گذشته انقلاب اسلامی باعث حیرت جهانیان است‌

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: گذشته انقلاب اسلامی باعث حیرت جهانیان است‌.

‌به گزارش ایسنا، آیت‎الله سید احمد میرعمادی در شورای اداری استان اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر عید انقلاب اسلامی ایران است و فرصتی است که ما با اندیشه‌های امام آگاه باشیم؛ اندیشه‌های که به قیام برای خدا، استکبار ستیزی، وحدت، اتحاد، خدمت به مردم و … ریشه در قرآن دارد.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال با سال‌های قبل تفاوت دارد و آن این است که به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی رسیدیم و شعار محوری امسال افتخار به گذشته و امید به آینده است.
میرعمادی افزود: نگاهی به گذشته در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی داشته باشیم و آینده‌ای برای خودمان ترسیم کنیم؛ بدون اغراق گذشته ما سراسر افتخار بوده است و همه آحاد جامعه این را باور دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: در طول تاریخ بی‌سابقه است که بخش اعظمی از کشور توسط دشمن از بین برود و اما آن ملت نگذارد یک وجب از خاکش به دشمن برسد.
وی بیان کرد: برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات در کشور از افتخارات انقلاب است. موفقیت در بحران‌های شدید داخلی از سومین افتخارات انقلاب اسلامی است.
میرعمادی یادآور شد: در طول این چهل سال ارزش‌ها و اصول دینی و انقلاب تقویت شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: بزرگترین پروژه در عسلویه به دست متخصصین داخلی انجام شد که نشانه عظمت ملت ایران است. پیشرفت در حوزه‌های سلول‌های بنیادی، هوافضا، نظامی و … نشانه بزرگی انقلاب است.
وی یادآور شد: در این ایام باید دستاوردهای انقلاب به مردم گفته شود. هر برگی از خدمات نظام در این کشور افتخار ماندگار است.
میرعمادی اظهار کرد: رشد دینی و معنوی در جامعه به خصوص در میان نسل جوان از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: حفظ امنیت، اقتدار و اقتصاد کشور از افتخارات انقلاب است.
پیروزی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از دیگر افتخارات است.
وی تصریح کرد: پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه از افتخارات ماست. گذشته انقلاب اسلامی باعث حیرت جهانیان است و دشمنان تلاش دارد در این خصوص سیاه‌نمایی کند.

میرعمادی گفت: ملت ایران چهل سال ایثار و جانفشانی کرد و باید در مورد این دستاوردها قضاوت کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: بحران اقتصادی برای ما بدتر از جنگ نظامی هشت ساله و رژیم طاغوتی نیست. ما امید به زوال و افول آمریکا داریم. امروز اروپا در حال رقابت با آمریکاست و بدهکارترین کشور است.
وی خاطر نشان کرد: باید ایمان داشته باشیم که انقلاب اسلامی ابر قدرت شرق را نابود کرده و ابرقدرت غرب را نیز زائل می‌کند و به این قضیه امید داریم.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha