• شنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97111307071
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با ویژگی‌های مثبت یک آموزشگاه زبان انگلیسی

آشنایی با ویژگی‌های مثبت یک آموزشگاه زبان انگلیسی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی همانند الفبای فارسی حائز اهمیت بوده، از این رو برای پیداکردن یک آموزشگاه زبان خوب باید دقت لازم را داشته باشید. در واقع ابتدا باید اطلاعات دقیقی راجع به فاکتورهای یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در نزدیکی محل سکونت و یا محل کارتان داشته باشید.

‌به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، این آموزشگاه زبان انگلیسی به عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین مؤسسات زبان در سطح تهران می‌باشد که با توجه به سوابق درخشان در زمینه آموزش زبان انگلیسی و تمامی زبان‌های نادر و رایج افتخارات زیادی کسب کرده است. حضور معاون سفیر سوئد و رئیس بخش فرهنگی سفارت سوئد همچنین حضور آقای نم سوک، رئیس شرکت آموزشی هانول در کره‌جنوبی بخشی از فاکتورهای بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی به شمار می‌رود.

شیوه‌های نوین آموزش زبان انگلیسی

برخلاف دیگر آموزشگاه‌های زبان انگلیسی که تاکید زیادی روی گرامر زبان انگلیسی دارند و از آموزش مکالمه و گسترش دایره لغت زبان آموزان جدا مانده‌اند، بخش عمده‌ای از سیستم آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان گات مکالمه‌محور بوده و توانسته‌ایم با جذب اساتید مجرب و به کار بردن شیوه‌های جدید، زبان‌آموزان را به یادگیری زبان تا حد زیادی علاقه‌مند کنیم. زبان‌آموزان با توجه به اینکه قادر هستند پس از اتمام هر دوره تقویت و تسلط در صحبت کردن خود را مشاهده کنند، هر روز با شوق بیشتر در مسیر یادگیری قرار گرفته و زودتر از هر زمانی به اهداف خود دست می‌یابند.

با توجه به اینکه هر روزه روش‌های تدریس در سطح جهانی تغییرات زیادی می‌کند، ورکشاپ‌های بین‌المللی با وجود کارشناسان خارجی در مرکز زبان گات برگزار می‌شود تا سطح علمی اساتید بالا رفته و با جدیدترین روش‌های تدریس آشنا شوند.

دلایل یادگیری زبان انگلیسی

هر کسی برای یادگیری زبان دوم اهداف و دلایلی دارد که کارشناسان مجرب این مجموعه یکایک آنها را شناسایی کرده و برای هر کدام دوره‌های آموزشی مناسبی در نظر گرفته‌اند. اگر قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی برای آزمون آیلتس آماده شوید می‌توانید از کلاس‌های فشرده که ۲ تا ۳ روز در هفته به مدت ۳ ساعت برگزار می‌شود استفاده کنید. اگر شاغل هستید و زمان شرکت در کلاس‌های داخل آموزشگاه را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از کلاس‌های خصوصی آموزشگاه زبان گات بهره ببرید، انتخاب روز، ساعات و استاد در این کلاس‌ها به سلیقه دانشجو انجام می‌گیرد. جالب است بدانید، برگزاری کلاس‌های خصوصی در منزل و محل کارتان نیز امکان پذیر می‌باشد. کلاس‌های ترمیک (هفتگی) نیز به صورت ۲ جلسه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای در هفته برای تمامی افراد برگزار می‌شود.

دوره‌های آیلتس

آزمون آیلتس به دو صورت آکادمیک و جنرال می‌باشد که برای شرکت در هر کدام کتاب‌ها و منابع مفید و کاربردی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در این آزمون: speaking ,listening ,writing ,reading می‌باشد. نمره در این آزمون از ۹ محاسبه می‌شود که با توجه به قوانین هر کشوری نمره‌ی قبولی متفاوت است.

آموزشگاه زبان گات برند برترین برگزارکننده دوره‌های آیلتس از سوی مجامع بین‌الملی طی سال‌های متوالی با کسب نشان افتخار به شما این مژده را می‌دهد که تضمین صد درصد قبولی‌تان با توجه به پیشینه قبولی‌های افراد در سال‌های گذشته بر اساس حضور در دوره‌های آیلتس آموزشگاه زبان گات نزد ماست.

وجه تمایز آموزشگاه زبان گات نسبت به دیگر مؤسسات

دارای کلاس‌های صبح و عصر برای تمامی اقشار جامعه

برگزاری کلاس‌های آخر هفته فشرده

حضور بهترین و مجرب‌ترین اساتید زبان انگلیسی

ارزیابی مداوم اساتید در طول ترم و برگزاری آزمون‌های رنکینگ برای تست سطح علمی اساتید

تنظیم ساعات و روز کلاس با برنامه‌های شما

تقویت هر ۴ مهارت برای آمادگی در آزمون آیلتس

آموزش مسیر درست یادگیری در انواع زبان‌ها

دارای مشاوران حرفه‌ای برای راهنمایی درست شما عزیزان

ادیتور: زهرا میعادی

اتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha