• چهارشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 97111709425
  • منبع : سفارتخانه‌های ایران در خارج کشور

نشست تعاملی انجمن صادرکنندگان هند و مدیران یوکوبانک با حضور سرپرست سرکنسولگری ایران در مومبای

نشست تعاملی انجمن صادرکنندگان هند و مدیران یوکوبانک با حضور سرپرست سرکنسولگری ایران در مومبای

به منظور رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات صادرکنندگان هندی در خصوص شرایط و نحوه تجارت با جمهوری اسلامی ایران، انجمن صادرکنندگان هند (فیو) نشستی تعاملی با حضور سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مومبای، مسئولان ارشد موسسه مالی یوکو بانک، رامو. اس دئورا، رئیس سابق انجمن صادرکنندگان هند و رئیس فعلی شرکت Triochemو شمار کثیری از صادرکنندگان هندی در تالار می فِر شهر مومبای برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست، خسرو رضا زاده، سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مومبای به عنوان میهمان ویژه نیز حضور داشت و به سخنرانی و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان پرداخت.

در ابتدای این نشست، خالد خان مدیرعامل انجمن صادرکنندگان هند (فیو) در مومبای و حوزه غرب و رئیس جلسه، ضمن قدردانی از نماینده جمهوری اسلامی ایران در مومبای و صادرکنندگان، به معرفی میهمانان اصلی پرداخت.
در ادامه، خسرو رضا زاده، سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود به روابط تاریخی هند و ایران و تمجید از سازوکار یوکوبانک مبنی بر پرداخت روپیه، به تمایل سایر کشورها برای پیشبرد هر چه بیشتر همکاری‌های تجاری، بازرگانی با جمهوری اسلامی ایران و نمونه‌هایی از قبیل سازوکار اینستکس و کانال پرداختی اِس پی وی اشاره کرد.
وی همچنین اقدامات انجام شده توسط بانک پاسارگاد را برای حضار تشریح نمودد.
در این نشست که با حضور ۲۰۰ بازرگان و تاجر صادرکننده‌ی هندی برگزار شد، به سوالات شرکت کنندگان درخصوص وجود نکات مبهم در رابطه با فرایند انتقال وجه از این بانک به خریداران ایرانی و عدم نامشخص بودن کالاهای تحریمی توسط سخنرانان پنل پاسخ داده شد.
همچنین بسیاری از حاضران نسبت به هزینه‌های بالای اجرای تراکنش تجاری و طولانی بودن دستورالعمل اجرای آن، از طرف یوکو بانک ابراز نارضایتی کردند.
اس سانکارانارایان، مدیر عامل شعبه اصلی یوکو بانک و مالیکارجونا مدیر عامل بخش خزانه داری یوکو بانک، در پاسخ به سوالات و نقطه نظرات صادرکنندگان، همکاری کامل مسئولان یوکوبانک برای تسریع فرایند پرداخت و انتقال وجه به تجار و شرکت‌های ایرانی وعده دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۲۸

این هند هم یواش یواش می آد جلو چه خبره نکنه با هندیها هم دور دورا فامیلیم