• دوشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97112211371
  • منبع : نمایندگی قزوین

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

سردار شریف:کشور ما امروز از هر زمان دیگری قدرتمندتر است

سردار شریف:کشور ما امروز از هر زمان دیگری قدرتمندتر است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: کشور ایران امروزه قدرتمندتر از هر زمان دیگری طی ۴۰ سال گذشته است و آمریکا کمترین قدرتی برای رویارویی با ایران را ندارد.

به گزارش ایسن ا، سردار رمضان شریف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور گسترده و باشکوه مردم در قزوین برگزار شد، تصریح کرد: ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی علی‌رغم دشمنی دشمنان قسم‌خورده به‌صورت پیشرو اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: در بهمن ۵۷ اتفاقی افتاد که منجر شد جماهیر شوروی و ایالت متحده آمریکا برای سرکوب کردن انقلاب اتحاد داشته باشند اما علی‌رغم قدرت این دو گفتمان، نتوانستند کاری کنند.
سخنگوی سپاه پاسداران اظهار کرد: این دو قدرت معتقد بودند که گفتمان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) نباید شکل بگیرد اما با کمک خداوند متعال انقلاب شکل گرفت و امروز چهل سال از پیروزی آن می‌گذرد.
شریف تأکید کرد: آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب کارهای مختلفی ازجمله کودتا، ترور و جنگ ۸ ساله انجام داد، از طرفی ایران در این مدت با پشتیبانی مردم توطئه‌ها را خنثی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز دست آمریکا نسبت به هرسال دیگری خالی‌تر است و از تمام توان، زر و زور استفاده کرده؛ آن‌ها طی ۴۰ سال با انقلاب نبرد کردند اما امروز دستشان به‌شدت خالی است.
سخنگوی سپاه پاسداران یادآور شد: آمریکا امروز به‌قدری دستش خالی است که با یک دختربچه خبرنگار که از ایران رفته است جلسه می‌گذارد تا راه براندازی انقلاب را پیدا کند.
وی بیان کرد: امروز منفورتر از سازمان مجاهدین خلق در کشور وجود ندارد سازمانی که مریم رجوی به‌عنوان ستون پنجم دستور آتش را در عملیات مرصاد صادر کرد و حالا دشمن از آن‌ها طلب کمک می‌کند.
شریف خاطرنشان کرد: این افراد امثال اپوزیسیون کشور هستند اما باید دید این‌ها قادر هستند که با مردم ایران مقابله کنند.

وی عنوان کرد: درگذشته وقتی می‌گفتند ناو آمریکایی از خلیج‌فارس می‌گذرد کشورها وحشت می‌کردند اما امروز ما شاهد ناکامی آن‌ها در این مناطق هستیم.
سخنگوی سپاه پاسداران خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: شما هزینه کردید و داعش را درست کردید اما نتیجه نگرفتید و امروز با دست دراز و خالی سوریه را ترک می‌کنید.
وی بیان کرد: تنها چیزی که موجب شد آمریکا سوریه را ترک کند ناکامی آن‌ها بود و دلیل دیگری نداشت، آخرین تصویر برخورد ما با آمریکایی‌ها صحنه دستگیری تفنگ‌دارهای آمریکایی توسط ایرانی‌ها بود که بعد از ۱۸ ساعت آزاد شدند.

شریف خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کوچک‌ترین قدرتی برای مقابله با ایران ندارند و باید توجه کنند اگر با جمهوری اسلامی درگیر شوند سرنوشت آن‌ها بهتر از بعث و صدام نخواهد بود.
وی تأکید کرد: جوانان ما دوران انقلاب و جنگ را ندیدند اما باید بدانند که امروز کشور ما از هرزمانی مصمم‌تر و قدرتمندتر است؛ این ادعا نیست بلکه واقعیت تمرین شده در میدان‌های سخت است.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس بنیه دفاعی ما تقویت شد و قادر هستیم دشمنان را به شدت تنبیه کنیم و اکنون باید بدانید که کشور در حوزه نظامی و دفاعی قدرت قابل‌توجهی دارد.
وی افزود: دشمنان با استفاده از فشار اقتصادی و تحریم سعی می‌کنند راه به‌جایی ببرند اما در چند سال گذشته آمریکایی‌ها گفتند ما ایران را تحریم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که بنزین صادر شود و بعد از ۷ سال تلاش مداوم قرارگاه ثارالله پالایشگاه خلیج‌فارس را ساخت و کشور را سال گذشته از واردات بنزین بی‌نیاز کرد ضمن اینکه در آینده صادرکننده نیز هستیم.

شریف بیان کرد: همان‌طور که با دست‌خالی در دفاع مقدس پیروز شدیم در حوزه رفع تحریم اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد، انقلاب اسلامی با سه مؤلفه فرهنگ دینی، اهل‌بیت (ع) و ولایت‌فقیه و پشتیبانی همه‌جانبه ملت اتفاق افتاد و استمرار دارد.

وی تأکید کرد: امام (ره) فرمودند این کشور متعلق به ملت است و صاحبان اصلی آن ملت ایران هستند نه قبایل محدودی به نام پهلوی، درواقع استقلال بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران در پایان یادآور شد: جوانان متدین، اندیشمند و تحصیل‌کرده سرمایه کشور هستند که باید از این سرمایه نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha