• دوشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97112211382
  • منبع : نمایندگی مرکزی

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

کریمی: حضوری معنادار در تاریخ پر افتخار کشور ثبت و ضبط شد

کریمی: حضوری معنادار در تاریخ پر افتخار کشور ثبت و ضبط شد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که خواب آشفته و رؤیای کاذب دشمنان کشور و در رأس آنان آمریکا، علیه ملت ایران تعبیر نخواهد شد.

علی اکبر کریمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فرصتی برای اعلام بیعت مجدد مردم با آرمان‌های نظام و رهبری است.

وی با اشاره به توطئه گسترده آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی گفت: امسال آمریکایی‌ها وعده دادند که همه تلاش خود را بکار خواهند بست تا مردم شاهد برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نباشند اما در پاسخ به این توطئه باطل دشمنان، ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود - در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ماه‌های گذشته و با وجود استمرار توطئه‌های تبلیغی و رسانه‌ای معاندین انقلاب و جنگ اقتصادی که علیه این ملت توسط دشمنان و ایادی وابسته به آنان در داخل کشور به راه انداختند-  بار دیگر حضوری معنادار را در تاریخ پرافتخار این ملت ثبت و ضبط کردند و با برپایی آئین‌های گرامیداشت سالروز ۴۰ سالگی انقلاب ثابت کردند که این توطئه‌ها ذره‌ای در اراده آهنین این ملت تأثیری نداشت.

وی تاکید کرد: امسال دشمنان در ادامه دشمنی خود به دنبال اعمال فشار به منظور ایجاد فضای یاس و ناامیدی در این کشور هستند و سعی کردند که مردم را به سمت اعتراضات اجتماعی سوق دهند که به فضل الهی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با حضور حماسی با بصیرت ملت ایران، این توطئه‌ها خنثی شد و مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواب آشفته و رؤیای کاذب دشمن را از بین بردند.

این نماینده مردم در ادامه عواملی که موجب شکل‌گیری این انقلاب شده است را در استمرار این نظام و تحقق اهداف آن مورد تاکید قرار داد.

وی باورهای دینی و اعتقادی مردم و نیز اتکاء به آموزه‌های دینی را در کنار رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان عامل اقتدار و عظمت انقلاب برشمرد و افزود: رهبری روشنگرانه ای که توانست نظام اسلامی را از گلوگاه‌های خطیر عبور دهد با اعتقاد راسخ و تبعیت مردم از ولی فقیه مهمترین نقش را در انسجام‌بخشی ملی و اتحاد ملت داشت.

کریمی از نقش و حضور مردم در صحنه به عنوان عامل دیگر در استمرار اقتدار و عظمت نظام اسلامی یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی برعکس همه انقلاب‌ها نظیر انقلاب‌های عراق، لیبی، مصر و … با محوریت مردم و متکی به حضور میلیونی و انبوه ملت در صحنه تشکیل شد که به مثابه یک اقیانوس و سیل عظیم همه موانع پیش پای انقلاب را از پیش رو برداشت و موجب تشکیل حکومت مردم‌سالاری دینی شد.

وی به حضور گسترده مردم در طی چهل ساله انقلاب اشاره کرد که موجب پایداری و مصونیت آن از توطئه‌های گوناگون شده است و افزود: این حمایت و حضور مستمر مردم توانسته است مشکلات را خنثی کند و در حال حاضر نیز مهمترین سرمایه نظام، پشتوانه مردمی است که موجب انسجام ملی در پیوند رهبری با مردم در این مسیر پرفراز و نشیب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha