• جمعه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۲۲:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 97112613573
  • خبرنگار : 71290

در جریان بازدید سفیر کشورمان در توکیو از نمایشگاه گیفت شو

چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن بررسی شد

چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن بررسی شد

هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی گیفت شو ژاپن با حضور بیش از ۲۲۲۶ شرکت و تولید کننده از ۴۴ کشور در محل نمایشگاه‌های بین المللی بیگ سایت توکیو آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه همه ساله در دو نوبت میزبان تولید کنندگان، صادرکنندگان و تجار فعال در زمینه انواع کالاهای هنری، لوازم منزل و بهداشتی است.
هنرمندان ایرانی با حمایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی حضور چشم گیری در این نمایشگاه داشتند.
ایران با ۶ غرفه و با حضور هنرمندانی از استان‌های تهران، مازندران، اصفهان، خوزستان و گلستان آثار نفیسی از هنر گلیم، خاتم، میناکاری و قلم زنی را به نمایش گذاشتند.
سفیر کشورمان با حضور در محل گیفت شو که با استقبال گرم آقای Shunya Kon مدیر کل نمایشگاه بیگ سایت همراه بود و جمعی از ایرانیان مقیم در ژاپن نیز برای بازدید از این نمایشگاه حضور داشتند، از غرفه‌های هنرمندان ایرانی بازدید کرد.
در این بازدید چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن، چالش‌ها، موانع و ظرفیت‌های موجود با حضور هنرمندان و فعالین اقتصادی ایرانی مقیم ژاپن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.