• شنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97112713837
  • خبرنگار : 71511

مصباحی مقدم: بررسی "پالرمو" به تعویق افتاد/ بحث مهلت گروه اقدام مالی در جلسه مجمع مطرح نشد

مصباحی مقدم: بررسی "پالرمو" به تعویق افتاد/ بحث مهلت گروه اقدام مالی در جلسه مجمع مطرح نشد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره موضوع بررسی پالرمو وقت خواسته بودند، نتوانستند نظرات‌شان را بیان کنند، ادامه بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بررسی "پالرمو" اظهار کرد: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره این موضوع وقت خواسته بودند، نتوانستند نظراتشان را بیان کنند، ادامه بررسی این موضوع به تصویب رسید و قرار است از جلسه بعدی ما این مذاکرات را ادامه دهیم و بعد به نتیجه‌گیری برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا در جلسه امروز مجمع به مهلت تعیین شده چهار ماه توسط گروه اقدام مالی مشترک که به زودی نیز به پایان می‌رسد توجه شده است یا خیر"، گفت: چنین چیزی در جلسه مجمع مطرح نبود؛ چون برای ما هیچ قانونی به جز قانون جمهوری اسلامی مبنا و مرجع تصمیم‌گیری نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۴:۵۷

برای موضوعاتی که تو زندگی مردم تاثیر داره هی دست دست می کنید. اگه قرار بود یه قانونی برای حمایت از ...... تصویب کنید تو سی ثانیه تصویبش می کردید.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۵:۳۵

آقای مصباحی مقدم برای شما قوانین جهانی مرجع نیست اما همین قوانین کشور را به چالش می کشد و ضربه را مردم می خورند.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۵:۵۷

پس لطفا قانون اساسی رو هیچ وقت زیر پا نگذارید.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۷:۱۱

پالرمو fatf و امثال اینها رو ول کنید به فکر گرانی باشید مردم دارن از گرانی فلج می شن برجام با ایران چه کرد که اینها بکنند کمی واقع نگر باشید امریکا زور گوست امروز این فردا یه چیز دیگه تلاشتون بیشتر کنید .مردمتون نگه دارید اینقدر چشتون به خارج نباشه خسته کردید ملتو