• یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 97112814319
  • خبرنگار : 71610

راه اندازی پویش "عادی سازی روابط خیانت است"

رهبر حماس در غزه: عادی سازی روابط، رژیم صهیونیستی را از سرنوشت قطعی‌اش نجات نمی‌دهد

رهبر حماس در غزه: عادی سازی روابط، رژیم صهیونیستی را از سرنوشت قطعی‌اش نجات نمی‌دهد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه تاکید کرد که عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی را از سرنوشت قطعی‌اش نجات نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، "یحیی سنوار" در پستی در قالب پویش "عادی سازی روابط خیانت است" خاطرنشان کرد که «اشغالگران به غلط خیال می‌کنند که تلاش برخی طرف‌ها برای عادی سازی روابط آنها را از سرنوشت قطعی و نابودی قریب الوقوع نجات خواهد داد.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در راستای این پویش، ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس از انسان‌های شرافتمند در داخل امت اسلامی خواست که با اتخاذ راهبردهایی برای حمایت مادی، سیاسی و فرهنگی از مقاومت، به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پاسخ دهند.

ابو عبیده شامگاه شنبه طی پستی در صفحه تلگرام خود تصریح کرد که «عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی ضربه‌ای به پشت مقاومت ملت ماست که سعی در دفاع از سرزمین خود دارد و بیش از ده‌ها سال است که از هویت عربی و اسلامی فلسطین حمایت می‌کند.»

وی افزود: «این اقدام خیانتی به خون هزاران شهید ملت فلسطین و امت ماست و تاریخ به تمامی کسانی که سعی در مشروعیت بخشی دروغین به رژیم غاصب اشغالگر دارند، لعنت خواهد فرستاد.»

ابو عبیده در بخش دیگری از سخنان خود از تمامی انسان‌های شریف در داخل امت خواست که با اتخاذ راهبردهایی برای حمایت مادی و سیاسی و فرهنگی از مقاومت، به عادی سازی روابط واکنش نشان دهند.

وی تاکید کرد: مقاومت ضامن خنثی سازی تمامی پروژه‌های عادی سازی و تبعات فاجعه بار آن برای آینده امت و آرمان و مقدسات ماست.

عصر شنبه پویشی بین‌المللی برای محکومیت هر گونه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به راه افتاد که فعالان عرب از کشورهای مختلف جهان در آن مشارکت دارند و با هشتگ #عادی سازی خیانت است پست‌های خود در این زمینه را منتشر خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha