• یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 97112814413
  • خبرنگار : 71469

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برکنار نشده است

 مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برکنار نشده است

وزیر راه و شهرسازی برکناری رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را رد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه بیست و ششمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور که صبح امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از نمایندگان ارگان‌های دریایی کشور در محل سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توسعه ظرفیت بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفته و عصر امروز با حضور رئیس جمهوری و افتتاح پروژه‌های مختلف در بندر شهید رجایی این موضوع محقق خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر عدم همکاری وزارت نفت به منظور تأمین سوخت کم سولفور شناورها، بیان کرد: در این رابطه و به منظور اصلاحیه‌ای که در جهت میزان سولفور سوخت شناورهاست با وزارت نفت رایزنی خواهیم کرد و این موضوع دنبال خواهد شد.

اسلامی در سخنان‌اش طی این مراسم با اشاره به این‌که دریا و دریانوردی یکی از مؤلفه‌های اقتدار ملت‌هاست و جمهوری اسلامی ایران با وجود ۵۸۰۰ کیلومتر مرز آبی از چنین مؤلفه قدرتی برخوردار است، اظهار کرد: باید توجه به اقتصاد دریامحور در دستور کار قرار گیرد و هرچقدر به این مساله توجه کمتری شود به طور حتم به مؤلفه اقتدار ملی کم‌توجهی شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی لازم در مورد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور از حداکثر توان دریایی خود استفاده کنیم و نسبت به فرصت‌های موجود این حوزه غافل نباشیم.

اسلامی با تاکید بر این‌که اعمال تحریم از سوی دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون با کشور همراه بوده است، گفت: باید تمام سعی و تلاش خود را جهت استفاده از ظرفیت‌های اقتدارآفرین به کار گیریم، چرا که دشمن ما با اعمال تحریم پتانسیل‌های اقتدارآفرین کشور ما را هدف قرار داده است. امروزه تحریم در شرایط جدیدی قرار دارد و از تعقیب و مراقبت به اقدام و عمل درآمده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این اقدام دشمنان خلاف حقوق بین‌الملل است و باید با یاغی‌گری تحریم مقابله کنیم و با اقتدار به سمت و سویی پیش برویم که اعتلای جمهوری اسلامی ایران را رقم بزند.

وی با بیان این پیشنهاد که باید با ایجاد ظرفیت در جهت شکست تحریم برنامه‌ریزی و به صورت گسترده با اهداف شوم دشمنان مقابله کنیم، اظهار کرد: دشمنان ما نمی‌توانند مردم ایران را در کلافی حبس کنند. کشور ما از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار است و باید با ایجاد اشتغال و آموزش‌محور کردن مسائل خود و نیز در راستای رقابتی کردن فعالیت‌ها به منظور افزایش سهم خود در بازارهای جهانی گام برداریم.

اسلامی ادامه داد: باید تسهیل‌گری در اقتصاد کشور مدنظر قرار گیرد و از فرصت‌های بسیار بالای موجود در حوزه گردشگری و صنایع دریایی استفاده کنیم. علاوه بر این باید بررسی کنیم که چه عواملی موجب شده‌اند تا به عنوان مزاحم مانع از پیشرفت امور شوند و در عین حال باید به عوامل راهگشا توجه بیشتری داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به این‌که بانکرینگ یکی از فرصت‌هایی است که تاکنون مغفول مانده است، خاطر نشان کرد: باید سهم بیشتری در خدمت‌رسانی به کشتی‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۳:۱۵

سلام دبیر محترم چند بار با دقت خبرت رو خوندم! کجاش در باره رد برکناری این مدیرعامل صحبت کرده این آقای وزیر؟ ارادتمند ملا لغت

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۳۱

معلومه دنبال تحقق این عزل بوده اند. برای همین آنقدر هول شده اند که یادشون رفته تو متن هم چیزی بیارن.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۱۳

آقای وزیر مراقب باشید در چاهی که شبکه دزدان فرودگاهها برایتان کنده‌اند نیافتید. مهابادی سالمترین و موفقترین مدیرعامل در صنعت هواپیمایی است. چه کسانی دنبال رفتن وی هستند؟ فقط شبکه ناکارآمد و چپاولگران

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۱۹

این خبر را جریان برکنار شده ای راه انداخته اند که ۱۰ سال شرکت ما را نابود کرده اند. آقای مهندس مه ابادی شریفترین و کارآمدترین مدیر عامل تاریخ شرکت است. دزد و اهل لابی نیست. برکناری وی آرزوی آقایانی است که بی انضباطی مالی و رانت خواری هنرشان است.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۲۵

کاش عوض بشه این آدم کارآمد فهمیده باشعور موفق سالم به درد بخور شجاع دلسوز. آخه چنین آدمی به درد این دوره و زمونه میخوره؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۰:۴۵

خیلی خوب و خوشمزه اومدی. واقعا این دوره و زمونه ادم حسابی به درد این کشور نمیخوره. پپه میخوان.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۲۸

از این وزارتخانه هر روز خبر عزل یکی از مدیران بیرون می آد. جمش کنید بابا. برین دنبال کار کردن برا مردم. مگه دولت چقدر وقت داره که تلف کنه؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۲:۳۵

بحث کارکردن نیست عزیز. قرار است جاهایی را هم که دارم کار میکنن از کار بیاندازند. راهش هم حذف ادمهای کاری است.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۳۴

فکر کنم یه عده دارن وزیر رو تحت فشار میذارن ولی چون آدم سالمیه وزیر دلش نمی آد ولی کشور ما نشون داده که برای هر اقدامی شایعه میکنند. بعد شایعه را تکذیب میکنند وبعد هم یک دفعه آبروی طرف را هم میبرند چه رسد عوضش کنن.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۳۵

آدم خوبیه.کاربلد هم هست. به چه دلیل باید کنارش بذارن؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۰:۴۲

به همین دو دلیل. یک دلیلش هم کافی بود ببم جان. اگه ورش دارن مسئولش خودتی

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۶:۴۳

بد بخت دولت روحانی که کم کم داره به نفع احمدی نژاد خالی میشه. این که دیگه مدیر سیاسی نیست و فقط کار میکنه.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۸:۲۴

بخوانید خوشبخت دولت مهر و مهرورزی که بدون انتخابات و هزینه نیروهایش را جایگزین دولت تدبیر و امید میکند. مدیران محمود خان در حال بازگشتند. مبارک است. متاسفانه ستاد وزارتخانه هم دستشان افتاده و این اخبار بعید هم نیست

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۷:۳۸

خودش زودتر بره وگرنه سلطان یه چیزی میشه و ... در کشور ما همه تاریخ مصرفی دارن. تاریخ مصرف اونایی که کار میکنند ... خیلی پایینه. لابی، بده و بستان، شو و تبلیغات، فامیل بازی رمز پایداری است

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۹:۱۲

شما یک خبرگزاری وزین و مردمی هستید. خوب است حالا که با این خبر فرصتی برای نگاه کردن به هواپیمایی بوجود آمده لطفا بررسی کنید که مدیران دولت نهم و دهم چه خرابه‌ای را تحویل مدیران فعلی فرودگاهها داده اند و این مدیران به چه شرایطی برای کشور ارزش خلق کرده اند. متاسفانه همان مدیرانی که فقط به فکر سفر خارجی و زدوبندبودند دارن برای برگشتن لابی گسترده در دولت و مجلس میکنند. افرادی که در دولت نهم و دهم توان و دانش خود را نشان دادند. ممکن است بکویید تحریم اما آیا آقای مهابادی در تحریم فلایت چک نخرید؟ آیا در تحریم دهها هزار کیلومتر راههای هوایی کشور را افزایش نداد؟ که جدا از درامدش سالی ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه سوخت را کم کرد؟ جلو دزدی زمین خواری رت گرفتن در تحریم نمیشد؟ من کارمند بخش مالی هستم. سالم سازی در تحریم نمی شد؟ شما لطفا بررسی کنید که دوغ و دوشاب کدام است؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۲۰:۵۰

ببخشید ایسنا خبرگزاری وزینی است ولی تیتر بدی را انتخاب کرده اید. لفظ برکناری ذاتا منفی است. مگر دزدی کرده که برکنار شود؟ امثال ایشان را باید التماس کنند که بماند. متاسفانه افراد ناشایسته و رانتخواران در سیف سایت هستند ولی امثال مه آبادی ها باید برکنار شوند. لطفا تیترها را با ارزش طرف ها تنظیم کنید. اینها افرادی از جنس مردم و پاکند ونباید بی احترامی شود. ممنون

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۹ ۱۶:۵۳

...متاسفم که در کشور رانتخواران در امنیت هستن ولی مدیران پاک تحت فشارند و بی ثباتند.... درود بر مهندس پاک و لعنت بر فساد و مفسدپرورها

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۹ ۲۲:۵۷

ظاهرا خبر درست است. مخالفان ایشان که جلو رانتخواری را گرفته مثل جریان CIP و کسانی که دارن تمام غرفه های بزرگترین فرودگاه کشور را که آخوندی اخیرا گفته بود در دست یک نفر بود و پس گرفته اند دوباره دارن به همون نفر برمیگردونن. ایام به کام دزدان

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۹ ۲۳:۰۶

منم ایسنا را وزین وآزاده میدانم. واقعا روزی که به سر این مدیرای خوب و پاک دارن میارن شایسته بررسی است. خدایی اگر زیر و روش را دربیارین به عنوان یک کیس؛ مشکل مملکت و عقب افتادگی کشور هم معلوم میشه. معنی لیاقت و بی لیاقتی و معنی لابیگری و حیا و معنی دلسوزی و چپاولگری و معنی پاکی و نجسی خوب معلوم میشه. نمیخواد عملکرد مدیران فعلی را با مدیران قبلی و به قول دوستمان تیم محمود خان مقایسه مکنید.کافیه برید و عملکرد ۳ سال گذشته را ۳۰ سال گذشته مقایسه کنید. راست از دروغ معلوم میشه وبه وزیرم کمک میکنید تا کلاه سرش نرود. لطفا خودتون بررسی بفرمایید. قول میدم با استقبال زیادی مواجه بشه.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۲:۳۲

شرکت ما را هم مثل هما بکنید خیالتان راحت شود.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۲:۴۲

امروز رییس کمیسیون عمران هم خبر تحقیق و تفحص را دادند. جالبه که میخوان عملکرد ۱۰ سال گذشته را بررسی کنند! اسمش ۱۰ سال است ولی عملا نتیجه اش از کار انداختن امور این شرکت مهم است. واقعا با وجود حسابرس، بازرسی، دیوان، حراست، وزارت اطلاعات، مجمع عمومی و ... این دیگر چه صیغه ای است؟ کشور ما بیچاره میکنند مدیران را. یک نفر کار میکنه و صدجا اونو میپان! متاسفم که کمیسیون عمران که باید مدد بدهد و میداند شرکت چطور کار کرده اینطور میکند. عروسی رانتخواران است این روزها. خدا به مهابادی رحم کند واگر نه نتیجه دنیایی معلوم است.