• دوشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97112915184
  • خبرنگار : 71575

رفعتی در پاسخ به اعتراض پدیده به تغییر داور بازی پرسپولیس: حق اعتراض ندارند!

رفعتی در پاسخ به اعتراض پدیده به تغییر داور بازی پرسپولیس: حق اعتراض ندارند!

داود رفعتی می‌گوید باشگاه پدیده حق اعتراض به تغییر داور دیدارش با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را ندارد.

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییر داور دیدار پرسپولیس و پدیده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران و سپردن این قضاوت به اشکان خورشیدی، اظهار کرد: آقای فغانی شب گذشته (یکشنبه‌) به ما اعلام کردند که دچار بیماری آنفلوانزا شده‌اند و توانایی قضاوت در دیدار امروز برابر پدیده را ندارند و ما هم علی‌رغم میل باطنی مبجور به تغییر داور شدیم و آقای اشکان خورشیدی را برای این موضوع انتخاب کردیم.

رئیس دپارتمان فوتبال در ادامه همچنین درباره درصورت اعتراض پدیده و همچنین خاطره بد آنها از اشکان خورشیدی که در دیدار برابر استقلال خوزستان، یحیی گل‌محمدی را از نیمکت اخراج کرده بود، تصریح کرد: پدیده حق اعتراض ندارد چون آنها مسئول انتخاب داور برای بازی‌شان نیستند. وظیفه این تیم بازی کردن در زمین فوتبال است و انتخاب داور بر عهده کمیته داوران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۹ ۱۲:۳۶

قسمت اول نقد فوتبالی. با سلام. اول عرض کنم بر اساس این نوشته هرگز من را به حسادت و بخل و بغض متهم نکنید. در وهله بعد این نوشته در جهت هشدار به بازیکنان فوتبال است. مبنی بر این که در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که اکثریت قریب به اتفاق جامعه، به سختی روزگار خود را سپری می کنند. غالبا هم از اوضاع نسبتا خوب اقتصادی بازیکنان فوتبال اطلاع دارند. مردم همیشه این سوال برایشان دغدغه است که چرا من کارگر یا من کارمند تحصیلکرده در طول 30 سال خدمت کل دریافتی ام باید اندازه پول ماشین یک بازیکن فوتبال باشد. با اینکه حق و حقوق ما هر دو از جیب ملت پرداخت می شود. شاید سوالی پیش بیاید که چطور بازیکنان فوتبال هم دستمزدشان از جیب مردم پرداخت می شود. اکثر تیم های لیگ برتری وابسته به نهادهای زیر مجموعه دولت هستند. فقط چند تیم توسط بخش خصوصی اداره می شوند که بعضی از مالکان آن‌ها هم به علت پرداخت هزینه تیم و سایر موارد به بانک های مختلف بدهی سنگین دارند. در آینده نه چندان دور باید پاسخگو باشند. در یکی دو رشته ورزشی گروهی هم مانند فوتبال خدا را شکر درآمدها بالا و کافی است. ولی خوشبختانه بازیکنان آن دو رشته گروهی، مانند فوتبالیست ها کاسه نداریم و عز و چز ندارند. این که فوتبالیست طلبش را بخواهد، هم قانونی است هم شرع و عرف تایید می کند. اما تظاهر به فقیر بودن کاری است که در شان ورزشکار نیست. از آن بدتر بازیکن متظاهر به نداری، وجهه خود را نزد هوادار و مردم از دست می‌دهد. این که بازیکنی چند روز پیش در امارات پانصد میلیون تومان پاداش برای شکست تیم یمن و چین گرفته مصاحبه می زند مبنی بر این که من خجالت کشیدم. چون نتواستم در خواست 6 میلیون تومانی بازیکن جوان را براورده کنم! توهین به شعور مردم نیست؟! بازیکنان نا شکر فوتبال، خود را جای داوران فوتبال بگذارند. داوران فوتبال با بیش‌ترین توهین و با حداکثر فشار روحی و روانی، مگر چه مبلغی دریافت می کنند، آن هم با تاخیر حداکثر زمانی که از حوصله بازیکنان خارج است. ورزشکاران رشته های انفرادی در طول سال از جیب خود هزینه می کنند. فقط در زمان اردو خرج خورد و خوراک آن‌ها توسط فدراسیون مربوطه پرداخت می شود. لیگ ندارند اگر هم داشته باشند قرار دادها 5 میلیون تومان برای ورزشکار معمولی و ورزشکار دارای مدال جهانی هم 10 میلیون. ورزشکاران رشته انفرادی زمانی شامل پاداش می شوند که موفق به کسب مدال آسیایی یا جهانی و یا المپیک شوند. با این وجود هیچ‌وقت دم از فقر و بیچارگی نزدند. ولی بازیکنان لیگ فوتبال برای شکست دادن تیم های داخلی هم پاداش می گیرند. ولی باز، بازیکنان فوتبال با تظاهر کاسه... در دست می‌گیرند.