• سه‌شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97113015741
  • خبرنگار : 71506

دلیل جدایی صادق گودرزی از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد

دلیل جدایی صادق گودرزی از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه گودرزی خودش حاضر به ادامه همکاری با کادر فنی تیم ملی نشد،گفت:هر فردی با هر میزان افتخار در دوران قهرمانی وقتی مسئولیتی را قبول می کند باید در چارچوب سیستم کار کند.

هادی حبیبی در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل جدایی صادق گودرزی دارنده مدال نقره المپیک و دو نقره و یک برنز جهان از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: گودرزی از قهرمانان خوشنام و قابل احترام کشتی ایران محسوب می‌شود اما وقتی قرار است وارد یک مجموعه شویم و مسئولیتی را قبول کنیم باید با نحوه کار و مسئولیت‌ها در آن مجموعه هماهنگ باشیم و نباید افتخارات دوران قهرمانی مانع از تعامل با یک مجموعه باشد. به هر حال او علی رغم دعوت به اردو شخصا تصمیم گرفت دیگر در جمع مربیان تیم ملی حضور نداشته باشد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه چارچوب کار و مسئولیت‌ها را در هر مجموعه‌ای مدیران ارشد تعیین می‌کنند، گفت:ما نیز وقتی مسئولیتی را بر عهده می‌گیریم باید تابع فدراسیون کشتی باشیم و نمی‌توانیم خارج از این چارچوب حرکت کرده و یا تعیین تکلیف کنیم. هر عنوان و افتخاری هم که در گذشته داشته باشیم باید در چارچوب مشخصی حرکت کنیم و در کادر فنی نیز سرمربی تیم ملی است که چارچوب وظایف را مشخص می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده چند مرتبه با صادق گودرزی نیز برای حضور در اردو تماس گرفتم اما در نهایت او حاضر به ادامه همکاری نشد. برای او آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۱۱:۱۳

کسی که در نظام و سیستم رسول خادم سال‌های آخر کشتی‌گیری را گذرانده و بعد هم مدتی در قامت مربی با رسول خادم کار کرده نمی‌تواند با آدم‌های کوچک و نتیجه‌گرا و تکراری که فقط با نتایج مقطعی و مصاحبه هرروزه و جنجال و جوسازی، عوام‌فریبی می‌کنند، کنار بیاید. کسی که با فیل بزرگ کار کرده را با فنجان چه کار ؟