• سه‌شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 97113016078
  • خبرنگار : 99999

ظریف: هیچگونه شکایت و دلخوری از کریمی و غفوری ندارم

وریا غفوری ظریف علی کریمی

سید عباس موسوی با اشاره به خبر احضار وریا غفوری که گفته می‌شود به خاطر انتقادش از سخنان وزیر خارجه بوده، تاکید کرد که دکتر ظریف هیچ دلخوری از او ندارد.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، معاون سخنگوی وزارت خارجه در توییتی آورده است: از احضار آقای وریا غفوری بی اطلاعم اما آقای ظریف نه تنها انتقاد پذیر است بلکه در این ۵ سال بدترین اهانت‌ها و تهمت‌ها را بخاطر مردم و راهی که برگزید تحمل کرد؛ حال سخن دو ورزشکار محبوب هر چند تند ایشان را ناراحت نمی کند.

او تاکید کرد: از ایشان(ظریف) شنیده شد هیچگونه شکایت و دلخوری ازکریمی و غفوری ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۱۶:۰۱

آه ظریف تو چقدر با گذشت هستی که دلخوری نداری! ولی...

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۱۶:۵۱

حرف حق رو زدن دلخوري نداره...

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۱۷:۰۸

این دو عزیز ورزشکار ما حرف دل .... زدند و حرفی ....

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۱۷:۴۸

نهههههههههههه تورو خدا بیا شکایتی هم بکن

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۱:۴۶

درس بخشش یاد گرفتیم از این وزیر مهربان.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۰۹:۲۹

خیلی نازه

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۲:۱۰

نباید هم شاکی باشی چون حرف حق رو گفتن و ما همه مردم هم پشتیبان این عزیزان هستیم. ...

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۳۰ ۲۲:۱۳

حرف حق گفتن کجاش انتقاد تند هست که منت هم میذارید. حق گفتن راست گفتن. نمک مردم رو خوردن و احترام نمکدون مردم رو هم دارن. همه ما پشتیبان این ورزشکاران حق گو هستیم.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۰۰:۲۵

به هرحال این نظر حداقل ... میلیون نفر بوده كه این فوتبالیست ذكر كرده.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۱۰:۲۰

وقتی افراد حد خود را نشناسند همین است .فوتبالیست ووزیر خارجه؟

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۱۲:۳۹

اه ظریف

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۱۴:۲۳

منت گذاشتی كه شكایت نكردی.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۱۴:۲۷

ورزشکار رو چه به سیاست؟ اینم از ضعف وزیر. بگیر پدرشون رو دربیار

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۲ ۱۴:۰۸

انتقاد پذیرترین آدم اصلاح پذیرترین آدمهاست به کسی که کوچکترین انتقاد را بر نمی‌تابد امید مبند...

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۴ ۱۰:۰۴

به قول معروف آقای ظریف پیش می اندازد تا عقب نماند !!! آقای ظریف بجای اینکه در مورد حرفی که زده به مردم ایران توضیح دهد می گوید هیچگونه شکایتی ندارم ؟ آقای ظریف فوتبالیستها حرف دل میلیونها ایرانی را زدند ، شما وظیفه دارید و باید بعنوان یک وزیر پاسخ دهید ، نه اینکه مدعی باشی و طلبکار.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۲ ۱۶:۱۳

دوباره ناراحت نشه استعفا بده دلش ظریف اخ