• شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97120401419
  • خبرنگار : 30054

میز خدمت الکترونیکی آی کن

میز خدمت الکترونیکی آی کن پیشتاز برای کسب رضایت ارباب رجوع

آی کن

میز خدمت الکترونیک عنوان دستورالعملی است که سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ در سال ۱۳۹۶ به ادارات و سازمان‌ها ابلاغ کرد و طی آن دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها به منظور ارائه خدمات به هنگام، سریع و سهل به ارباب رجوع و نیز ارتقاء رضایت‌مندی آنان مکلفند نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای مفاد دستورالعمل" میز خدمت الکترونیکی" و آموزش متصدیان آن اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه مهندسی آی‌کن، با راه‌اندازی "میز خدمت الکترونیکی"، کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از طریق سامانه‌های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل حمل هوشمند، اقدام کنند.

گروه مهندسی آی‌کن بسان گذشته به عنوان پیشتاز در ارائه خدمات همگام با نیاز روز کشور با طراحی و ارائه " میز خدمت الکترونیکی آی کن" سعی بر کمک به دولت و سازمان‌های زیرمجموعه در اجرای این بخشنامه کرده است.

این سیستم که تمامی قابلیت‌های بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ سازمان امور استخدامی کشور را پوشش می‌دهد. هم‌اکنون در سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری گلستان نصب و راه‌اندازی شده است.

گروه مهندسی آی‌کن با ارائه موتور مولد قدرتمند و تحت وب، سازمان‌ها را قادر می‌سازد با توسعه خدمات الکترونیک، دامنه میز خدمت الکترونیک خویش را گسترش داده وبا مکانیزه و هوشمند نمودن فرآیندها مدیریت بهتر سازمان و رضایت مشتریان را کسب نمایند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.